Dolce & Gabbana D&G Anthology L’Imperatrice 3

Eau de Toilette voor Vrouwen 50 ml

Dolce & Gabbana D&G Anthology L’Imperatrice 3 Eau de Toilette voor Vrouwen  50 ml
Dolce & Gabbana D&G Anthology L’Imperatrice 3 Eau de Toilette voor Vrouwen  50 ml
Dolce & Gabbana D&G Anthology L’Imperatrice 3 Eau de Toilette voor Vrouwen  50 ml
Dolce & Gabbana D&G Anthology L’Imperatrice 3 Eau de Toilette voor Vrouwen  50 ml
Dolce & Gabbana D&G Anthology L’Imperatrice 3 Eau de Toilette voor Vrouwen  50 ml
Dolce & Gabbana D&G Anthology L’Imperatrice 3 Eau de Toilette voor Vrouwen  50 ml
Dolce & Gabbana D&G Anthology L’Imperatrice 3 Eau de Toilette voor Vrouwen  50 ml
Dolce & Gabbana D&G Anthology L’Imperatrice 3 Eau de Toilette voor Vrouwen  50 ml
Actie
50 ml
38,90

Code: DOG1129 | Meer dan 5 st. in voorraad
st
GLS
woensdag 17-10-2018
Dolce & Gabbana D&G Anthology L’Imperatrice 3
50 ml | 38,90

Beschrijving van het parfum Dolce & Gabbana D&G Anthology L’Imperatrice 3

Dolce & Gabbana D&G Anthology L’Imperatrice 3 Eau de Toilette is een zeer sensuele en verslavende geur waar zowel jij als de mensen om je heen verliefd op zullen worden!

  • bloemig-fruitige geur
  • voor de sensuele vrouw
  • voor dagelijks gebruik

Samenstelling

Basisnoten
Citroenboom, Muskus, Sandelhout
Hartnoten
Cyclamen, Jasmijn, Meloen
Topnoten
Kiwi, Rabarber, Roze Peper
Geursoort
bloemig, water noten

Over het merk Dolce & Gabbana

Dolce&Gabbana – in de wereld van de mode bestaan slechts enkele merken die zelfs bekend zijn bij degenen die zich niet bijzonder voor mode interesseren. Daartoe behoren ook Dolce&Gabbana, het bekende Italiaanse merk dat behalve kleding, tassen of schoenen ook een van de belangrijkste accessoires aanbiedt, namelijk parfums. De parfums van Dolce&Gabbana zijn niet bang om enigszins excentriek en in het centrum van de belangstelling te staan. Ze weerspiegelen de Italiaanse natuur – spontaan, hartstochtelijk, zelfverzekerd en enigszins mysterieus.

De talentvolle ontwerpers Domenico Dolce en Stefano Gabbana hebben van hun achternamen een handelsmerk gemaakt en brachten een van de meest bijzondere modelijnen met een unieke stijl en onweerstaanbare swing op de markt. Dolce&Gabbana representeren een authentieke en onconventionele luxe. Deze sterke identiteit ontwikkelde zich decennia lang en werd vanaf de oprichting in 1985 steeds verfijnder. De bijzondere creativiteit van de oprichters vond uitdrukking in het merk en in de gehele merkstrategie en maakte dat het zijn huidige sterke positie kon verkrijgen.

Menu