Ga naar hoofdcontent

Retourneren

RETOURNEREN

Ook al is het percentage van geleverde producten dat defecten vertoont uiterst minimaal, is het goed om te weten dat wij eventuele tekortkomingen snel zullen behandelen, zodat je uiteindelijk tevreden zal zijn. Het is in ons eigen belang om alles zo snel mogelijk op te lossen, dus je hoeft niet bang te zijn dat je onnodig lang moet wachten (meestal is alles snel geregeld).

Wanneer kan ik iets retourneren?

Wij staan in voor de defecten die producten vertonen bij levering of die in de loop van de daaropvolgende 24 maanden aan het licht komen. Wij zijn echter niet aansprakelijk voor nieuwe defecten, met name als deze zijn ontstaan door ongepast gebruik. Bij gebruikte producten zijn wij niet aansprakelijk voor de gebruikssporen of slijtage die de gebruikte producten reeds bij levering toonden. In het geval van producten met een beperkte gebruiksduur, staan wij ervoor in dat deze producten tijdens de gehele duur geschikt zijn voor gebruik.

Wij herinneren klanten eraan dat een verhoogde gevoeligheid of een allergische reactie op een geleverd product niet beschouwd kan worden als een defect. Ook kunnen dezelfde gebreken bij gratis cadeaus of andere gratis producten in je bestelling niet worden beschouwd als gegrond voor het retourneren. Afbeeldingen van producten op onze website dienen enkel ter illustratie en vormen geen bindende weergave van de eigenschappen van die producten (de verpakking kan bijvoorbeeld anders zijn wegens een door de producent doorgevoerde wijziging).

Welke rechten heb je in geval van een retour?

Indien een product een defect vertoont, kunnen wij een compenseren in de vorm van een tegoedbon.

Je hebt ook het recht om een reparatie van het defect te eisen door vervanging of reparatie.

Indien de reparatie van het defect onmogelijk is of ons onredelijk lijkt, heb je het recht om een korting op de aankoopprijs te vragen. In dat geval zal je het product houden en vergoeden wij een deel van de aankoopprijs. Als het defect aanzienlijk is, kan je de koopovereenkomst ontbinden. Retourneer in dat geval de producten en dan betalen wij je de volledige aankoopprijs terug.

Hoe kan ik iets retourneren?

Indien je besluit een klacht in te dienen over de producten, stuur deze dan naar het adres EXPANDECO – NOTINO, Nikola Durmaz, Hoofdstraat 163, 8162AG Epe. Samen met het ingevulde klachtenformulier, dat je hier kunt vinden.

Wij zullen je schriftelijk informeren over het verloop van de klacht, in het bijzonder over de aanvaarding, verwerking of afwijzing, via e-mail of sms. Wij kunnen ook telefonisch contct opnemen. 

Wij zullen zonder uitstel een beslissing nemen over je retour. Het verwerken van een retour inclusief de oplossing aan het defect duurt meestal niet langer dan 30 dagen. Anders heb je het recht om de koopovereenkomst te ontbinden. Om aan bovenvermelde termijn te kunnen voldoen, dien je ons wel de nodige samenwerking te verlenen.

Wij zullen je op de hoogte stellen van het verloop van de retour, met name van de ontvangst en de acceptatie of afwijzing ervan, via e-mail. Het kan ook zijn dat wij je telefonisch contacteren.

Wij zullen zonder uitstel een beslissing nemen over je retour. Het verwerken van een retour inclusief de oplossing aan het defect duurt meestal niet langer dan 30 dagen. Anders heb je het recht om de koopovereenkomst te ontbinden. Om aan bovenvermelde termijn te kunnen voldoen, dien je ons wel de nodige samenwerking te verlenen.

Contactgegevens

We zullen graag al je vragen met betrekking tot het retourneren beantwoorden als je contact met ons opneemt via e-mail op [email protected] of op het nummer 020 369 0603.

Heb je een vraag? Mail ons.








Door verzending zal de vennootschap Notino Benelux BV uw gegevens verwerken ter afwikkeling van uw verzoek op basis van een rechtmatig belang. In overeenstemming met het Privacybeleid, kunt u een bezwaar indienen tegen het gebruik van uw persoonlijke gegevens.