Verzendkosten en betaling

Verzendwijze

POST NL Thuisbezorging – € 3,95

  • De leveringskosten bedragen € 3,95, zowel voor een thuisbezorging als voor een bezorging naar een PostNL-locatie.
  • Wordt je bestelling van zondag tot donderdag verwerkt tot 14:00 uur, dan wordt het pakket binnen 2-3 werkdagen geleverd.
  • Bestellingen die geplaatst zijn op vijdag en zaterdag en verwerkt zijn tot zondag 14:00 uur worden zondag verzonden en binnen 2-3 werkdagen geleverd.
  • Na verzending van je pakket vanuit ons magazijn naar de transporteur, word je door ons per e-mail op de hoogte gebracht.
  • Wanneer het pakketje het depot van POST NL bereikt krijg je hierover een notificatie via email en wordt je op de hoogte gebracht over de levering.
  • POST NL bezorgt je pakket tijdens werkuren tussen 08.30 - 21.30 uur. Je wordt hierover geïnformeerd op de dag van levering.
  • POST NL biedt 2 bezorgpogingen naar je opgegeven adres aan.
  • Als er 2 niet succesvolle bezorgpogingen zijn geweest, gaat je pakket naar de PostNL-locatie. Daar zal het pakket 14 dagen tot je beschikking liggen. In het geval dat het pakket niet opgehaald zal worden, zal dit retour gestuurd worden naar het magazijn van de verzender. Je kunt je pakket bij de PostNL-locatie afhalen met je ID en notificatiebericht.
  • POST NL heeft meer dan 3.200 ophaalpunten in Nederland.
  • Als je de levering wilt wijzigen naar een PostNL-locatie, dan kan je dit doen via de MijnPakket-app. Deze ontvang je in de e-mail op de dag van de levering.
  • Je hebt andere mogelijkheden voor bezorging: bezorgen aan buren of bezorgen bij alternatief adres.
  • Wij werken enkel met voorafbetalingen.
  • Pakketjes kunnen gevolgd worden via de website: https://www.postnl.nl/ of via MijnPakket app.
  • We vragen je om het pakketje bij ontvangst goed te controleren. Vooral indien er merkbare tekenen zijn van tape-beschadigingen, of indien er een andere tape gebruikt is dan de zwarte Notino-tape. In geval van twijfel vragen we om bij de chauffeur een schadedocument in te vullen. Bij twijfel is het mogelijk om het pakketje te weigeren. In dat geval vragen we je om contact met ons op te nemen zodat we verdere stappen kunnen ondernemen.
  • In het geval dat je een beschadigd pakket in ontvangst hebt genomen, zal dit de kans verkleinen tot een succesvolle claim bij zowel de koerier als bij de verzender.
  • In het geval je het pakket ontvangt en je merkt enige schade op, neem dan contact op met onze klantenservice: https://www.notino.nl/contact/
  • U kunt hier meer informatie vinden https://www.postnl.nl/en/customer-service/

GLS – € 3,95

  • GLS Pakketdienst
  • De verzendkosten zijn € 3,95 incl. BTW.
  • De bestelde producten worden geleverd binnen 2-3 werkdagen door GLS Pakketdienst.
  • Voor het afleveren van je producten zal de pakketdienst maximaal drie afleverpogingen doen.
  • Als je de bezorger mist, ontvang je een e-mail met een link waarmee je zelf de levering vanaf de volgende dag kan kiezen, adres wijzigen of je pakketje bij een GLS pakket shop laten afleveren.
  • Wij vragen je om de inhoud van elk pakketje in de aanwezigheid van de bezorger te controleren.
  • Informatie over Track & Trace van je pakketje zijn beschikbaar op https://gls-group.eu/NL/nl/home
  • U kunt hier meer informatie vinden https://gls-group.eu/NL/nl/faq-regelmatige-zendingen 

POST NL Locatie – € 3,95

  • De leveringskosten bedragen € 3,95, zowel voor een thuisbezorging als voor een bezorging naar een PakketShop.
  • Word je bestelling tijdens de werkdagen verwerkt tot 15:00 uur, dan wordt het pakket binnen 2-3 werkdagen geleverd.
  • Weekendbestellingen die ontvangen en verwerkt zijn tot maandag 15:00 uur worden binnen 2-3 werkdagen geleverd.
  • Na verzending van je pakket vanuit ons magazijn naar de transporteur, word je door ons per e-mail op de hoogte gebracht.
  • Wanneer het pakketje het depot van POST NL bereikt krijg je hierover een notificatie via email en wordt je op de hoogte gebracht over de levering.
  • POST NL heeft meer dan 3.200 ophaalpunten in Nederland.
  • Als je de levering wilt wijzigen naar een PakketShop, dan kan je dit doen via de MijnPakket-app. Deze ontvang je in de e-mail.
  • Je hebt andere mogelijkheden voor bezorging: bezorgen aan buren of bezorgen bij alternatief adres.
  • Wij werken enkel met voorafbetalingen.
  • Pakketjes kunnen gevolgd worden via de websitehttps://www.postnl.nl/  of via MijnPakket app. 
  • We vragen je om het pakketje bij ontvangst goed te controleren. Vooral indien er merkbare tekenen zijn van tape-beschadigingen, of indien er een andere tape gebruikt is dan de zwarte Notino-tape. In geval van twijfel vragen we om bij de chauffeur een schadedocument in te vullen. Bij twijfel is het mogelijk om het pakketje te weigeren. In dat geval vragen we je om contact met ons op te nemen zodat we verdere stappen kunnen ondernemen.
  • In het geval dat je een beschadigd pakket in ontvangst hebt genomen, zal dit de kans verkleinen tot een succesvolle claim bij zowel de koerier als bij de verzender.
  • In het geval je het pakket ontvangt en je merkt enige schade op, neem dan contact op met onze klantenservice: https://www.notino.nl/contact/

UPS Air Mail – € 12,95

- Prijs van de levering = 12,95 EUR

- Alleen vooruitbetaalde bestellingen worden geaccepteerd voor de UPS Express-bezorgservice.

- Bestellingen geplaatst voor 12 uur worden nog dezelfde dag verzonden. 99% van alle bestellingen wordt de volgende werkdag bezorgd.

- Alle pakketten vereisen een handtekening voor ontvangst bij bezorging.

- Eenmaal verzonden, ontvang je een notificatie via Notino e-mail met je UPS-trackingnummer.

- Verdere meldingen worden gedaan door de UPS koerier (sms / e-mail) op de dag voor de levering.

- Je kan je bestelling volgen op de officiële UPS-website (https://www.ups.com/WebTracking/track) of UPS Mijn keuze gebruiken om de bezorgings- of beheervoorkeuren te wijzigen.

- Als je  niet aanwezig bent, wordt de volgende werkdag opnieuw een aflever poging gedaan. De koerier maakt max. 3 bezorg pogingen.

- Controleer je pakket bij aflevering terwijl de koerier nog aanwezig is. Als de producten op de een of andere manier lijken te zijn gemanipuleerd, moet je de koerier op de hoogte stellen en de levering weigeren. In dat geval vragen we je om contact met ons op te nemen zodat we verdere stappen kunnen ondernemen.

- Als je op het moment van aflevering de schade niet aan de koerier meldt, kan dit de kans op een succesvolle claim zo nodig verminderen.

- Nadat je het pakket heb geaccepteerd, let dan bij het openen op mogelijke schade. Is er schade? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Betaal mogelijkheden

iDEAL

  • Nadat u een bestelling heeft geplaatst, wordt u doorgeleid naar de iDEAL website, waar u de betaling kan afronden. Deze betaling van de aankoopprijs wordt beschouwd als een voorschot.
  • Wij willen u er ook op wijzen dat onze medewerkers geen toegang hebben tot de gegevens van uw kaart. Alle gegevens zijn uitsluitend in handen van de bank.

Credit Card

  • Nadat u een bestelling heeft geplaatst, wordt u doorgeleid naar een veilige betalings-gateway, waar u de benodigde betalingsgegevens invoert. Deze betaling van de aankoopprijs wordt beschouwd als een voorschot.
  • Wij willen u er ook op wijzen dat onze medewerkers geen toegang hebben tot de gegevens van uw kaart. Alle gegevens zijn uitsluitend in handen van de bank.

PayPal

  • Nadat u een bestelling heeft geplaatst, wordt u doorgeleid naar een veilige PayPal-gateway, waar u inlogt met uw PayPal-account om de aankoop af te ronden.
  • Wij willen u erop wijzen dat Notino.com geen toegang heeft tot uw PayPal-account of enige andere informatie met betrekking tot uw PayPal-account.

Overmaken

  • Nadat u een bestelling heeft geplaatst, krijgt u de betaal gegevens op de site te zien, deze worden ook nog per e-mail verzonden. Als u voor het overschijven kiest, duurt het 2 werkdagen voordat wij de betaling ontvangen.
  • Zodra wij uw betaling hebben ontvangen bevestigen wij dit per e-mail. Al onze e-mails zijn geautomatiseerd en beveiligd.

Retour & klacht

Hoe artikel(en) retourneren?

Annulerings- en retourbeleid

Wij hopen natuurlijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Indien dit niet het geval is, kunt u het product terugsturen en ontvangt u een restitutie volgens de onderstaande voorwaarden.

  • Alle door ons geleverde producten zijn van betrouwbare kwaliteit, zijn geschikt voor hun beoogde doel en voldoen aan de beschrijving ervan op deze Website.

Defecte producten

  • U heeft bepaalde rechten als een product defect is of niet functioneert. Wanneer een product defect is of niet functioneert, heeft u 90 dagen om dit product te retourneren en uw aankoopbedrag terug te krijgen of het product te laten vervangen. Deze periode van 90 dagen begint vanaf de dag nadat u uw bestelling heeft ontvangen. U zult ons schriftelijk op de hoogte moeten stellen van eventuele schade of een defect. Daarnaast hebben wij mogelijk fotografisch bewijs nodig ter ondersteuning van uw schadeclaim.

Herroepingsrecht

  • U heeft het recht om uw bestelling binnen 14 dagen zonder opgave van redenen te annuleren - ingaand op de dag na uw ontvangst van het product - en om uw aankoopbedrag terug te krijgen. Voor dit herroepingsrecht gelden bepaalde voorwaarden en uitzonderingen (lees hieronder).
  • Annuleringen kunnen worden doorgegeven door middel van ons herroepingsformulier zoals als Bijlage 1 aan deze voorwaarden gehecht, via onze klantenservice: 020 369 0603, of per e-mail: info@notino.nl. U kunt uw annulering op enige schriftelijke wijze doorgeven (waaronder per e-mail of brief), maar u kunt het proces sneller laten verlopen door per e-mail contact met ons op te nemen via info@notino.nl.
  • Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht dient u de geannuleerde bestelling binnen 14 dagen na uw annulering te retourneren.
  • In geval van een geannuleerde bestelling komen de verzendkosten voor rekening van de klant, tenzij het bestelde product defect, onjuist of niet correct beschreven is.
  • Artikelen waarvoor om gezondheids- en hygiënische redenen geen restitutie of vervanging wordt gegeven, zijn:  huidverzorgingsproducten, lichaamsverzorgingsproducten, make-up en andere cosmetica waarvan de verzegeling is verbroken.
  • Contract ontbinden zonder opgaaf van redenen bij producten die gedeeltelijk zijn verbruikt is niet mogelijk. Tevens is het niet mogelijk om geopende cosmetica producten te retourneren vanwege de hygiënische voorschriften (bijv. lippenstift, crèmes, shampoos, make-up borstels, tandenborstels, epilators, scheerapparaten, enz.). Als de geretourneerde producten onvolledig, beschadigd of zichtbare gebruikssporen bevatten, kan de verkoper een deel van het aankoopbedrag inhouden.

Retournering

  • Retourproducten moeten ongebruikt zijn en moeten worden teruggestuurd in de originele verpakking.
  • Als het geretourneerde product geopend en gebruikt is op een wijze die verder gaat dan om de aard, kenmerken en werking van het bestelde product vast te stellen, behouden wij het recht om een ​​vergoeding van een deel van de oorspronkelijke aankoopprijs van het product in rekening te brengen.
  • Wij verwerken de terugbetaling van bedragen binnen 14 dagen nadat nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen (zoals omschreven in de paragraaf 'Herroepingsrecht')..
  • Voor producten waar u allergisch op reageert, kunnen wij geen vervanging of restitutie verstrekken. In geval van een allergische reactie moet u het gebruik van het product stoppen. Notino is niet verantwoordelijk voor individuele reacties op een bepaald bestanddeel. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om te weten voor welke producten of bestanddelen hij of zij allergisch is. Wij zijn niet in staat de aanwijzingen van een negatieve reactie van een online klant te controleren, omdat wij deze klant niet persoonlijk kunnen zien.

Voordat u artikelen terugstuurt, dient u redelijke zorg te betrachten met betrekking tot het product – in het bijzonder mogen de producten niet beschadigd zijn.

In geval dat je het product(en) wilt retourneren of het contract wilt ontbinden, graag contact opnemen met onze klantenservice via info@notino.nl of telefonisch via 020 369 0603, om een afspraak te maken zodat de koerier het pakketje kan komen ophalen.

Onze klantenserivce is beschikbaar om je te helpen.  

Je kan contact met ons opnemen via de e-mail op info@notino.nl of bel 020 369 0603 op ma-vr 9 -17 uur.

Ontbinden

Hoe overeenkomst ontbinden?

Ben je er niet zeker van of je de juiste producten hebt besteld?


Bij ons riskeer je niets. Je kan de producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren zonder opgaven van reden en jij ontvangd je geld terug. Om dit allemaal gemakkelijk te regelen vind je hier het formulier dat je er voor kan gebruiken.

Voor meer info , zie de Algemene Voorwaarden van Notino Benelux BV

Heb je een vraag? Mail ons.

* Verplichte velden






Door verzending zal de vennootschap Notino Benelux BV uw gegevens verwerken ter afwikkeling van uw verzoek op basis van een rechtmatig belang. In overeenstemming met het Privacybeleid, kunt u een bezwaar indienen tegen het gebruik van uw persoonlijke gegevens.