Verzendkosten en betaling
Verzendwijze
DHL € 3,95
- De bestelde producten zullen bezorgd worden door DHL.
- De bestelling is verzekerd binnen Nederland.
- Wanneer het pakket aankomt bij het DHL depot, ontvang je een e-mail met het bericht dat je bestelling zal worden bezorgd. Je kan het pakket volgen via de link in de e-mail, via www.dhlparcel.nl met de tracking code of via de mobiele DHL-app.
- De eerste bezorgpoging vindt plaats op de dag van bezorging tussen 10:00 en 21:00 uur. De klant wordt per e-mail en door een melding in de mobiele DHL-app op de hoogte gebracht van het exacte tijdstip van levering.
- Na de eerste mislukte poging kan de klant kiezen:
- De 2e bezorgpoging, die plaatsvindt tussen 11:00-18:00;
- om via de mobiele app van DHL over te schakelen naar een DHL Servicepunt voordat de 2e afleverpoging plaatsvindt. - Na een 2e afleverpoging of na 7 dagen op de DHL Servicepunt worden de pakketten teruggestuurd naar de afzender.
- Via de Track & Trace pagina de mobiele DHL-app kan je zelf de bezorgafspraak wijzigen. Het is bijvoorbeeld mogelijk om je pakket toch bij een DHL Servicepunt af te halen of bij je favoriete buur te laten bezorgen.
- We vragen je om het pakketje bij ontvangst goed te controleren. Vooral indien er merkbare tekenen zijn van tape-beschadigingen, of indien er een andere tape gebruikt is dan de zwarte Notino-tape. In geval van twijfel vragen we om bij de chauffeur een schadedocument in te vullen. Bij twijfel is het mogelijk om het pakketje te weigeren. In dat geval vragen we je om contact met ons op te nemen zodat we verdere stappen kunnen ondernemen.
- In het geval dat je een beschadigd pakket in ontvangst hebt genomen, zal dit de kans verkleinen tot een succesvolle claim bij zowel de koerier als bij de verzender.
- In het geval je het pakket ontvangt en je merkt enige schade op, neem dan contact op met onze klantenservice: https://www.notino.nl/contact/
- Je kan hier meer informatie vinden: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/faq
PostNL Thuisbezorging € 4,95
- De leveringskosten bedragen € 4,95, zowel voor een thuisbezorging als voor een bezorging naar een PostNL-locatie.
- Wordt je bestelling van zondag tot donderdag verwerkt tot 13:30 uur, dan wordt het pakket binnen 2-3 werkdagen geleverd.
- Bestellingen die geplaatst zijn op vijdag en zaterdag en verwerkt zijn tot zondag 13:30 uur worden zondag verzonden en binnen 2-3 werkdagen geleverd.
- Na verzending van je pakket vanuit ons magazijn naar de transporteur, word je door ons per e-mail op de hoogte gebracht.
- Wanneer het pakketje het depot van PostNL bereikt krijg je hierover een notificatie via email en wordt je op de hoogte gebracht over de levering.
- PostNL bezorgt je pakket tijdens werkuren tussen 08.30 - 21.30 uur. Je wordt hierover geïnformeerd op de dag van levering.
- PostNL biedt 1 bezorgpoging naar je opgegeven adres aan.
- Als er 1 niet succesvolle bezorgpoging is geweest, gaat je pakket naar de PostNL-locatie. Daar zal het pakket 7 dagen tot je beschikking liggen. In het geval dat het pakket niet opgehaald zal worden, zal dit retour gestuurd worden naar het magazijn van de verzender. Je kunt je pakket bij de PostNL-locatie afhalen met je ID en notificatiebericht.
- PostNL heeft meer dan 3.200 ophaalpunten in Nederland.
- Als je de levering wilt wijzigen naar een PostNL-locatie, dan kan je dit doen via de MijnPakket-app. Deze ontvang je in de e-mail op de dag van de levering.
- Je hebt andere mogelijkheden voor bezorging: bezorgen aan buren of bezorgen bij alternatief adres.
- Wij werken enkel met voorafbetalingen.
- Pakketjes kunnen gevolgd worden via de website: https://www.postnl.nl/ of via MijnPakket app.
- We vragen je om het pakketje bij ontvangst goed te controleren. Vooral indien er merkbare tekenen zijn van tape-beschadigingen, of indien er een andere tape gebruikt is dan de zwarte Notino-tape. In geval van twijfel vragen we om bij de chauffeur een schadedocument in te vullen. Bij twijfel is het mogelijk om het pakketje te weigeren. In dat geval vragen we je om contact met ons op te nemen zodat we verdere stappen kunnen ondernemen.
- In het geval dat je een beschadigd pakket in ontvangst hebt genomen, zal dit de kans verkleinen tot een succesvolle claim bij zowel de koerier als bij de verzender.
- In het geval je het pakket ontvangt en je merkt enige schade op, neem dan contact op met onze klantenservice: https://www.notino.nl/contact/
- Je kan hier meer informatie vinden https://www.postnl.nl/en/customer-service/
- Wij leveren enkel in Nederland.
DHL Locatie € 3,25
- De bestelde producten zullen bezorgd worden door DHL.
- De bestelling is verzekerd binnen Nederland.
- Nadat het pakket van de klant vanuit ons magazijn naar de vervoerder is verzonden, wordt de klant per e-mail op de hoogte gebracht.
- Wanneer het pakket aankomt bij het DHL depot, ontvang je een e-mail met het bericht dat je bestelling zal worden bezorgd. Je kan het pakket volgen via de link in de e-mail, via www.dhlparcel.nl met de tracking code of via de mobiele DHL-app.
- Wanneer het pakket het DHL Servicepunt of de Pakketkluis bereikt, wordt de klant per e-mail op de hoogte gebracht.
- Het pakket van de klant blijft 7 kalenderdagen beschikbaar. Daarna wordt het teruggestuurd naar de afzender.
- We vragen je om het pakketje bij ontvangst goed te controleren. Vooral indien er merkbare tekenen zijn van tape-beschadigingen, of indien er een andere tape gebruikt is dan de zwarte Notino-tape. In geval van twijfel vragen we om bij de chauffeur een schadedocument in te vullen. Bij twijfel is het mogelijk om het pakketje te weigeren. In dat geval vragen we je om contact met ons op te nemen zodat we verdere stappen kunnen ondernemen.
- In het geval dat je een beschadigd pakket in ontvangst hebt genomen, zal dit de kans verkleinen tot een succesvolle claim bij zowel de koerier als bij de verzender.
- In het geval je het pakket ontvangt en je merkt enige schade op, neem dan contact op met onze klantenservice: https://www.notino.nl/contact/
- Je kan hier meer informatie vinden: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/faq
PostNL Locatie € 4,45
- De leveringskosten bedragen € 4,45, zowel voor een thuisbezorging als voor een bezorging naar een PakketShop.
- Word je bestelling tijdens de werkdagen verwerkt tot 13:30 uur, dan wordt het pakket binnen 2-3 werkdagen geleverd.
- Bestellingen die geplaatst zijn op vrijdag en zaterdag en verwerkt zijn tot zondag 13:30 uur worden zondag verzonden en binnen 2-3 werkdagen geleverd.
- Na verzending van je pakket vanuit ons magazijn naar de transporteur, word je door ons per e-mail op de hoogte gebracht.
- Wanneer het pakketje het depot van PostNL bereikt krijg je hierover een notificatie via email en wordt je op de hoogte gebracht over de levering.
- PostNL heeft meer dan 3.200 ophaalpunten in Nederland.
- Wij werken enkel met voorafbetalingen.
- Pakketjes kunnen gevolgd worden via de website: https://www.postnl.nl/ of via MijnPakket app.
- We vragen je om het pakketje bij ontvangst goed te controleren. Vooral indien er merkbare tekenen zijn van tape-beschadigingen, of indien er een andere tape gebruikt is dan de zwarte Notino-tape. In geval van twijfel vragen we om bij de chauffeur een schadedocument in te vullen. Bij twijfel is het mogelijk om het pakketje te weigeren. In dat geval vragen we je om contact met ons op te nemen zodat we verdere stappen kunnen ondernemen.
- In het geval dat je een beschadigd pakket in ontvangst hebt genomen, zal dit de kans verkleinen tot een succesvolle claim bij zowel de koerier als bij de verzender.
- In het geval je het pakket ontvangt en je merkt enige schade op, neem dan contact op met onze klantenservice: https://www.notino.nl/contact/
- Wij leveren enkel in Nederland.
UPS Air Mail € 12,95
- Prijs van de levering = 12,95 EUR
Alleen vooruitbetaalde bestellingen worden geaccepteerd voor de UPS Express-bezorgservice. - Bestellingen geplaatst voor 12 uur worden nog dezelfde dag verzonden. 99% van alle bestellingen wordt de volgende werkdag bezorgd.
- Alle pakketten vereisen een handtekening voor ontvangst bij bezorging.
- Eenmaal verzonden, ontvang je een notificatie via Notino e-mail met je UPS-trackingnummer.
- Verdere meldingen worden gedaan door de UPS koerier (sms / e-mail) op de dag voor de levering.
- Je kan je bestelling volgen op de officiële UPS-website (https://www.ups.com/WebTracking/track) of UPS Mijn keuze gebruiken om de bezorgings- of beheervoorkeuren te wijzigen.
- Als je niet aanwezig bent, wordt de volgende werkdag opnieuw een aflever poging gedaan. De koerier maakt max. 3 bezorg pogingen.
- Controleer je pakket bij aflevering terwijl de koerier nog aanwezig is. Als de producten op de een of andere manier lijken te zijn gemanipuleerd, moet je de koerier op de hoogte stellen en de levering weigeren. In dat geval vragen we je om contact met ons op te nemen zodat we verdere stappen kunnen ondernemen.
- Als je op het moment van aflevering de schade niet aan de koerier meldt, kan dit de kans op een succesvolle claim zo nodig verminderen.
- Nadat je het pakket heb geaccepteerd, let dan bij het openen op mogelijke schade. Is er schade? Neem dan contact op met onze klantenservice.
- Wij leveren enkel in Nederland.
Betaal mogelijkheden
iDEAL
- Nadat u een bestelling heeft geplaatst, wordt u doorgeleid naar de iDEAL website, waar u de betaling kan afronden. Deze betaling van de aankoopprijs wordt beschouwd als een voorschot.
- Wij willen u er ook op wijzen dat onze medewerkers geen toegang hebben tot de gegevens van uw kaart. Alle gegevens zijn uitsluitend in handen van de bank.
Credit Card
- Nadat u een bestelling heeft geplaatst, wordt u doorgeleid naar een veilige betalings-gateway, waar u de benodigde betalingsgegevens invoert. Deze betaling van de aankoopprijs wordt beschouwd als een voorschot.
- Wij willen u er ook op wijzen dat onze medewerkers geen toegang hebben tot de gegevens van uw kaart. Alle gegevens zijn uitsluitend in handen van de bank.
-
Vind je het vervelend om iedere keer steeds opnieuw je betalingsgegevens in te vullen? Je kan je kaartgegevens eenvoudig opslaan voor een toekomstige aankoop door het vakje "Kaart opslaan voor je volgende aankoop" aan te vinken. Je kaartgegevens worden opgeslagen als beveiligde informatie in onze betalingsgateway en de volgende keer dat je bij ons shopt, kan je eenvoudig selecteren met welke kaart je wil betalen, zonder dat je de betalingsgegevens langdurig hoeft in te vullen. Onze medewerkers hebben geen toegang tot deze gevoelige informatie. Je kan je kaarten beheren in je account op het tabblad "Mijn kaarten".
PayPal
- Nadat u een bestelling heeft geplaatst, wordt u doorgeleid naar een veilige PayPal-gateway, waar u inlogt met uw PayPal-account om de aankoop af te ronden.
- Wij willen u erop wijzen dat Notino.com geen toegang heeft tot uw PayPal-account of enige andere informatie met betrekking tot uw PayPal-account.
Overmaken
- Nadat u een bestelling heeft geplaatst, krijgt u de betaal gegevens op de site te zien, deze worden ook nog per e-mail verzonden. Als u voor het overschijven kiest, duurt het 2 werkdagen voordat wij de betaling ontvangen.
- Zodra wij uw betaling hebben ontvangen bevestigen wij dit per e-mail. Al onze e-mails zijn geautomatiseerd en beveiligd.
Apple Pay
Google Pay
Betaal later in 30 dagen
- Je neemt de goederen in ontvangst en controleert of alles klopt.
- Wat niet klopt, stuur je ons terug.
- Voor de goederen die je houdt, betaal je ons vrij van interest en zonder bijkomende kosten binnen de 30 dagen.
Betaal in 3 delen, zonder rente
Verspreid de betaling van je aankoop in 3 gelijke, interestvrije afbetalingen. Hoe werkt het? Het 1ste gedeelte betaal je bij je aankoop, het 2de gedeelte 30 dagen later en het 3de gedeelte 60 dagen na je aankoop. De waarde van je aankoop moet minstens € 35 en mag hoogstens € 4000 bedragen. Je mag de gedeelten altijd vroegtijdig afbetalen. Een volledig overzicht van je afbetalingen vind je in de mobiele app Klarna.
Betaal nu
Je hebt voor je aankoop geen debet- of kredietkaart nodig. Je kunt zonder registratie makkelijk, snel en veilig betalen met je bankdetails (PIN & TAN).