Carolina Herrera212 VIP Men Eau de Toilette voor Mannen

Carolina Herrera 212 VIP Men Eau de Toilette voor Mannen
Carolina Herrera 212 VIP Men Eau de Toilette voor Mannen
Aanbevolen detailhandelsprijs
92,00

Je bespaart 33%
100 ml
61,30

Op voorraad | Code: CHR0105

Het product kan een andere verpakking hebben dan op de afbeelding getoond wordt.

212 VIP Men Douchegel 20 ml + 212 VIP Black Douchegel 20 ml

1
Je product laten graveren met een korte inscriptie en ontvang zo een uniek cadeau
PostNL
donderdag 9-12-2021
Afhaallocaties
donderdag 9-12-2021
UPS Air Mail
morgen al dinsdag 7-12-2021

Nee, jij hebt geen party nodig. De party heeft jou nodig! Bewapen je met de essentie van verleidelijke, mannelijke zelfzekerheid die geconcentreerd is in de eau de toilette voor mannen Carolina Herrera 212 VIP Men, en wacht niet tot er iets uitzonderlijks gebeurt. Ga op stap en wees zelf de maker ervan.

  • magnetische, mannelijke geur, ideaal voor avondgelegenheden
  • geeft mannen een geur van onmisbaarheid bij elke gelegenheid
  • oosterse, houtachtige geur die nooit in de massa verloren gaat

Samenstelling van de geur
Voor een onvergetelijke geurervaring zorgen meteen in de opening de frisheid van limoen en munt met een vleugje luxe in de vorm van kaviaar. Ook na een tijdje blijft je hart bonzen dankzij de essence van gekoelde wodka met een snufje pikante gember. De langdurige ervaring in de finish wordt verzekerd door de combinatie van amber, muskus en palissander.

Verhaal van de geur
Achter het ontstaan van de geur Carolina Herrera 212 VIP Men staat een nieuwe, jonge generatie die de kansen ontdekt die hen door het pulserende nachtleven van de grootstad geboden worden. Deze jonge mensen laten zich niet beperken door regels. Ze maken hun eigen regels en de anderen zijn hun volgers.

De flacon weerspiegelt de jeugd en het enthousiasme dat er onmisbaar deel van uitmaakt. De meest exclusieve party’s van New York City vormden de inspiratie voor het moderne, strak gedefinieerde ontwerp.

Volledige samenstelling

ALCOHOL DENAT., AQUA (WATER), PARFUM (FRAGRANCE), ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, BHT, COUMARIN, LIMONENE, LINALOOL, BENZYL SALICYLATE, CITRAL, CI 60730 (EXT. VIOLET 2), CI 19140 (YELLOW 5), CI 17200 (RED 33) De fabrikant is verantwoordelijk voor de samenstelling van het product. Vanwege mogelijke wijzigingen raden we aan om de samenstelling van het product rechtstreeks op de verpakking te controleren.
Volledige tekst

Samenstelling

Topnoten - Zijn de geuren die in de eerste minuten na het opbrengen dominant zijn. De eerste indruk die je na enkele minuten anper ruikt.
Topnoten
Limoen , Munt , Kaviaar
Hartnoten - Zijn de geuren die opkomen nadat de topnoten grotendeels verdwenen zijn, zo'n tien minuten na het opbrengen. Vrijwel alle bloemengeuren zijn hartnoten. Het hart is misschien wel het belangrijkste deel van het parfum en houdt gemiddeld zo'n twee tot drie uur aan.
Hartnoten
Wodka , Gember
Basisnoten - Zijn de geuren die als laatste overblijven, nadat de hartnoten grotendeels vervluchtigd zijn. Dit is meestal twee à drie uren na het opbrengen van het parfum. Basisnoten kunnen vele uren of gehele dag geur af blijven geven.
Basisnoten
palissander, Muskus , Amber
Geursoort
oriëntaalse, houtachtig

"Ik voel me verantwoordelijk voor de vrouw van vandaag – verantwoordelijk voor haar zelfvertrouwen, moderne look en een goed gevoel over zichzelf." De woorden van de Venezolaanse modeontwerpster Carolina Herrera weerspiegelen de ideeën van het merk dat zij in 1980 heeft opgericht en het haar naam gaf.

Beïnvloed door internationale cultuur en mode viel de persoonlijke stijl van Carolina Herrera al vanaf het begin op. Met behulp van Diana Vreeland, de legendarische mode-editor van Vogue, debuteerde ze met haar collecties in de Metropolitan Club in New York en ontving erkenning van critici. Al snel had ze Jacqueline en Caroline Kennedy, Laura Bush en later ook Michelle Obama in haar klantenkring.

In 1988 maakte het merk haar eerste succesvolle stappen in de parfumwereld met de introductie van het parfum Carolina Herrera. Later werd het publiek verrast met de bijzondere collectie Carolina Herrera 212, waarvan de naam naar het geliefde Manhattan verwijst, of door de eau de parfum Carolina Herrera Good Girl. Samen met andere parfums en het gehele merk is het een symbool van luxe, elegantie en tijdloosheid.