Dolce & Gabbana The One

Eau de Parfum voor Vrouwen 75 ml

Dolce & Gabbana The One Eau de Parfum voor Vrouwen  75 ml
Dolce & Gabbana The One Eau de Parfum voor Vrouwen  75 ml
Dolce & Gabbana The One Eau de Parfum voor Vrouwen  75 ml
Dolce & Gabbana The One Eau de Parfum voor Vrouwen  75 ml
Dolce & Gabbana The One Eau de Parfum voor Vrouwen  75 ml
Dolce & Gabbana The One Eau de Parfum voor Vrouwen  75 ml
Dolce & Gabbana The One Eau de Parfum voor Vrouwen  75 ml
Dolce & Gabbana The One Eau de Parfum voor Vrouwen  75 ml
75 ml
70,60

Code: DOG0106 | Meer dan 20 st. in voorraad
st
GLS
woensdag 26-9-2018
Dolce & Gabbana The One
75 ml | 70,60

Beschrijving van het parfum Dolce & Gabbana The One

Dolce & Gabbana The One Eau de Parfum is een hommage aan natuurlijke schoonheid, vrouwelijkheid en elegantie. Het accentueert je natuurlijke charme en ontspannen verfijning.

  • oriëntaalse geur
  • bloemige geur
  • voor de moderne, zelfverzekerde vrouw
  • geschikt om ‘s avonds te dragen, maar ook bij speciale gelegenheden

Samenstelling

Basisnoten
Amber, Muskus, Vanille, Vetiver
Hartnoten
Jasmijn, Lelie, Lelietje van Dalen, Pruim
Topnoten
Bergamot, Lychee, Mandarijn, Perzik
Geursoort
bloemig, oriëntaalse

Over het merk Dolce & Gabbana

Dolce&Gabbana – in de wereld van de mode bestaan slechts enkele merken die zelfs bekend zijn bij degenen die zich niet bijzonder voor mode interesseren. Daartoe behoren ook Dolce&Gabbana, het bekende Italiaanse merk dat behalve kleding, tassen of schoenen ook een van de belangrijkste accessoires aanbiedt, namelijk parfums. De parfums van Dolce&Gabbana zijn niet bang om enigszins excentriek en in het centrum van de belangstelling te staan. Ze weerspiegelen de Italiaanse natuur – spontaan, hartstochtelijk, zelfverzekerd en enigszins mysterieus.

De talentvolle ontwerpers Domenico Dolce en Stefano Gabbana hebben van hun achternamen een handelsmerk gemaakt en brachten een van de meest bijzondere modelijnen met een unieke stijl en onweerstaanbare swing op de markt. Dolce&Gabbana representeren een authentieke en onconventionele luxe. Deze sterke identiteit ontwikkelde zich decennia lang en werd vanaf de oprichting in 1985 steeds verfijnder. De bijzondere creativiteit van de oprichters vond uitdrukking in het merk en in de gehele merkstrategie en maakte dat het zijn huidige sterke positie kon verkrijgen.

Menu