Verfijndheid, manhaftigheid en eersteklas kwaliteit gaan nooit uit de mode. Het bewijs hiervan is bijvoorbeeld de geur Aramis van het merk met dezelfde naam, de eerste prestigieuze mannengeur die in winkelcentra verkocht werd en die ook vandaag de dag – na tientallen jaren – nog steeds populair is dankzij zijn tijdloosheid. Het verhaal van Aramis gaat terug tot het jaar 1964. Het merk kreeg de naam van een van de Drie Musketiers uit de legendarische roman van Alexandre Dumas. De geurcomposities van Aramis bevatten vaak houtachtige of frisse citrustonen, belichamen manhaftigheid en verfijndheid en worden gecreëerd door vooraanstaande parfumeurs van wereldniveau. Probeer bijvoorbeeld eens de eau de toilette voor mannen Aramis Havana die je in een oogwenk meevoert naar het zonnige Cuba, de aromatische geur Aramis New West vol houtachtige tonen, of de parfum Aramis Calligraphy met oudh en roos in de hoofdrol. Ook de op het pittoreske Toscane geïnspireerde eau de toilette Aramis Tuscany Per Uomo is het vermelden waard. In het portfolio van het merk ontbreekt natuurlijk ook de Aramis aftershavebalsem niet, die de huid perfect kalmeert en heerlijk doet ruiken.
volledige text