“Mooi in 5 minuten“ – dat is het motto van het Amerikaanse merk theBalm dat eersteklas cosmetica in retro verpakkingen met een speels ontwerp verkoopt. Een oneindig aantal opvallende kleuren maken de artieste in je wakker en zorgen dat je een perfecte make-up kan creëren waarmee je er ronduit betoverend uitziet.
Achter het merk theBalm staat Marissa Shipman, die op een dag besefte dat ze elke dag wilde wakker worden met het idee dat ze datgene doet waarvan ze houdt. En omdat ze bezeten was van beauty en in haar cosmetische arsenaal producten miste die haar 100 % lagen, nam ze een moedige beslissing. In 2004 nam ze ontslag op haar werk, werkte ze een business plan uit en met behulp van enkele chemici begon ze nieuwe producten te ontwikkelen. Het duurde niet lang of nieuwe cosmetica met de naam theBalm zagen het levenslicht.
Ontdek bijvoorbeeld de legendarische theBalm Mary-Lou Manizer, die multifunctioneel gebruikt kan worden als highlighter of oogschaduw, en probeer eens de bronzer, oogschaduw en contouring poeder in één die schuilt onder de grappige naam theBalm Bahama Mama, of de legendarische blush en oogschaduw theBalm Hot Mama! Ook het palet theBalm Meet Matt(e) Trimony en de blush theBalm Balm Beach zijn het melden waard.
volledige text