Niet alleen verfijnde mode, maar ook exclusieve geuren met een lange traditie en onmiskenbare kwaliteit. Dat is waar het wereldbekende merk Guy Laroche voor staat. De Franse modeontwerper Guy Laroche opende in 1957 zijn eigen modehuis in Parijs en zijn chique ontwerpen zorgden voor een ware omwenteling in de wereld van de haute couture. Zijn visie was om de strenge vrouwenmode te bevrijden en er elegante maar comfortabele, draagbare mode van te maken. Zijn baanbrekende ontwerpen als jasjurken en hemdjurken vormen tot op heden een onmisbaar deel van de kleerkast van elke vrouw. Het modehuis trok al snel de aandacht van celebrity's wereldwijd en kon dus prat gaan op interessante klanten als Jane Fonda, Faye Dunaway en Mireille Darc. In 1987 kreeg Guy Laroche van de Franse overheid de prijs van het 'Legioen van Eer' voor zijn bijdrage aan de mode-industrie. Sinds zijn dood in 1989 heeft het modehuis onder leiding gestaan van andere getalenteerde ontwerpers als Michel Klein, Alber Elbaz, Marcel Marongiu, Adam Andrascik en Richard René. De geuren van Guy Laroche kennen al decennia lang een grote populariteit. In 1966 werd de vrouwengeur Guy Laroche Fidji gelanceerd, geïnspireerd op de exotische eilanden in de Stille Oceaan. In 1982 werd het portfolio uitgebreid met de sensuele eau de toilette voor mannen Guy Laroche Drakkar Noir, die een belichaming is van kracht, stoutmoedigheid en emoties. Probeer ook jij ze eens uit en ga deel uitmaken van de modegeschiedenis!
volledige text