Nina Ricci

Modeontwerpster Nina Ricci weerspiegelde in haar werk de elementen van vrouwelijkheid, verfijning en eenvoud. Haar haute couture modehuis siert de straten van Parijs al sinds 1932 en veel Franse vrouwen zijn dol op de perfecte pasvormen en de hoogwaardige materialen. De fashion collecties heeft ze samen met haar zoon al gauw uitgebreid met de Nina Ricci geur die nog steeds een essentieel onderdeel van deze Franse merk zijn.

Het eerste parfum van Nina Ricci, Coeur Joie, ontstond al in 1946 en de tweede geur, L’Air du Temps, trekt succesvol de aandacht sinds 1948. De essentie verborgen in de beroemde flacon bekroond met een kristallen duif symboliseert liefde en vrijheid en is de iconische geur van het merk geworden. De populariteit van de geur heeft bijgedragen aan het internationale succes van het modehuis en is tot vandaag een eindeloze bron van inspiratie voor nieuwe ontwerpen en Nina Ricci parfums.

volledige text text verbergen

Gesorteerd op meest verkochte Naar prijs