Dunhill Icon

Eau de Parfum voor Mannen 100 ml

1×
Dunhill Icon Eau de Parfum voor Mannen 100 ml
Dunhill Icon Eau de Parfum voor Mannen 100 ml
Dunhill Icon Eau de Parfum voor Mannen 100 ml
Dunhill Icon Eau de Parfum voor Mannen 100 ml
Dunhill Icon Eau de Parfum voor Mannen 100 ml
Dunhill Icon Eau de Parfum voor Mannen 100 ml
Dunhill Icon Eau de Parfum voor Mannen 100 ml
Dunhill Icon Eau de Parfum voor Mannen 100 ml
Dunhill Icon Eau de Parfum voor Mannen 100 ml
Dunhill Icon Eau de Parfum voor Mannen 100 ml
Dunhill Icon Eau de Parfum voor Mannen 100 ml
Dunhill Icon Eau de Parfum voor Mannen 100 ml
100 ml
44,10

Code: DUN1866 | Meer dan 20 st. in voorraad
st
GLS
dinsdag 26-6-2018

Samenstelling

Basisnoten
Agarhout, Iris, Leer, Lichen, Vetiver
Hartnoten
Jeneverbessen, Kardemom, Lavendel, Peper, Salie
Topnoten
Bergamot, Neroli, Peper, Sinaasappel Blad
Geursoort
Aromatisch, houtachtig

Over het merk Dunhill

Alfred Dunhill richtte zijn merk met dezelfde naam op in Londen, in 1893, kort nadat hij volwassen was geworden. Van begin af representeerde het merk een zekere mannelijkheid.

In de vroege jaren hield het bedrijf zich bezig met de fabricage van lederen accessoires voor de automobielindustrie, herenmode-accessoires en van teugels voor paarden. Pas veel later breidde Dunhill zijn belangstelling uit voor andere zaken, zoals horloges, rookartikelen, schrijfbenodigdheden en parfums.

De gemeenschappelijke noemer van alle parfums van Dunhill is mannelijkheid, de degelijkheid van de hogere klasse en een lange levensduur. Het gezicht van het merk is bijvoorbeeld de acteur Jude Law.

Beoordeling Dunhill Icon

Nieuwe recensie toevoegen

flaconontwerp
uithoudingsvermogen van de geur
intensiteit
algemene indruk
Door verzending stemt u in met de verwerking van de persoonsgegevens ten behoeve van het aanbieden en verwerken van marketingaanbiedingen van de vennootschap Notino Benelux BV. U hebt het recht om bezwaar. Meer informatie hierover in de principes van de verwerking van persoonsgegevens.
5.0
1 beoordeling
1
flaconontwerp
uithoudingsvermogen van de geur
intensiteit
algemene indruk

Menu