Natuurlijke ingrediënten, milieuvriendelijkheid en liefde voor huidverzorging. Dit is het Franse cosmeticamerk Clarins, dat in zijn producten meer dan 250 verschillende plantenextracten gebruikt. Al deze ingrediënten worden zorgvuldig geselecteerd op hun effectiviteit en elk van hen wordt op een zo milieuvriendelijk mogelijke manier verkregen.
De geschiedenis van het merk Clarins gaat terug tot 1954, toen Jacques Courtin-Clarins zijn eerste Clarins-instituut opende. De oprichter van het merk geloofde dat succes en geluk onlosmakelijk verbonden zijn met schoonheid. Dit was destijds een gedurfde bewering, die echter al snel door vrouwen werd omarmd, en de populariteit van het merk begon te stijgen.
De wetenschappers in de laboratoria van Clarins worden vandaag de dag beschouwd als pioniers op het gebied van huidverzorging en kunnen zich beroemen op een aantal baanbrekende formules die geen gelijke hebben in de cosmeticawereld. Tot de populairste producten van dit Franse merk behoren het intensieve anti-aging serum Clarins Double Serum, de poederfoundation Clarins Skin Illusion en de bekende vochtinbrengende crème Clarins Hydra-Essentiel. En in de handtassen van vrouwen over de hele wereld vind je de favoriete Clarins lipolie. Ervaar zelf de kwaliteit van Franse cosmetica!
volledige text