Heb je het geluk gehad dat de natuur jou krullen heeft gegeven? De crème voor krullend en gepermanent haar TIGI Catwalk Curlesque maakt de schoonheid ervan nog volmaakter. Hij geeft definitie aan je krullen, biedt het haar bescherming bij hittestyling en bevordert de bestendigheid van het kapsel. Geef je haar prioriteit en laat het stralen.
Eigenschappen:
- verdeelt de afzonderlijke, golvende haarlokken en geeft ze definitie
- geeft krullend haar een verzorgde uitstraling
- laat het haar zacht aanvoelen
- beschermt het haar tijdens warmtestyling
- beschermt het haar tegen vochtigheid
Samenstelling:
- essentiële oliën – geven glans en laten het haar stralen
- vitamine B5 – voedt en herstelt
Aanbrengen:
Breng aan op handdoekdroog haar en draai je haar met je vingers zachtjes op ter bevordering van een perfecte, golvende vorm. Droog je haar daarna met een föhn of laat het drogen aan de lucht.
Kenmerken
Consistentie | crème |
Haartype | krullend en golvend haar |
Effect | Ondersteuning van de golven |
Type hoofdhuid | alle hoofdhuidtypen |
Volledige samenstelling
AQUA (WATER/EAU), VP/DMAPA ACRYLATES COPOLYMER, CYCLOMETHICONE, POLYQUATERNIUM-11, POLYQUATERNIUM-372671, STYRENE/BUTADIENE COPOLYMER, PARFUM (FRAGRANCE), PROPYLENE GLYCOL DICAPRYLATE/DICAPRATE, PPG-1 TRIDECETH-6, POLYSORBATE 60, CETEARYL ALCOHOL, C12-15 ALKYL BENZOATE, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, HELIANTHUS ANNUUS (HYBRID SUNFLOWER) OIL, PANTHENOL, CHITOSAN, BUTYLENE GLYCOL, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, AMYL CINNAMAL, GERANIOL, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE.
TIGI werd in 1986 door de vier broers Mascolo opgericht – de afstammelingen van de beroemde Italiaanse stylist Franco Mascolo, wiens vaste klanten onder meer de legendarische actrices Sophia Loren en Gina Lollobrigida waren. Toni, Guy, Bruno en Anthony volgden hun vader op en bouwden vrijwel vanuit het niets het netwerk van gerenommeerde kapsalons Toni & Guy op.
De uitzonderlijkheid van de producten van TIGI ligt vooral in het feit dat ze zijn ontworpen door professionele stylisten om te kunnen voldoen aan de behoeften van collega's. Bij de productie van shampoos, conditioners, modelleerpasta's en andere producten van TIGI worden vaak relatief ongebruikelijk ingrediënten toegepast.
Het merk TIGI zal iedereen interesseren die er geweldig uit wil zien, maar niet urenlang in schoonheidssalons wil doorbrengen en op zoek is naar topkwaliteit tegen redelijke prijzen.