Topnoten Topnoten - Zijn de geuren die in de eerste minuten na het opbrengen dominant zijn. De eerste indruk die je na enkele minuten anper ruikt. | Framboos , Neroli |
Hartnoten Hartnoten - Zijn de geuren die opkomen nadat de topnoten grotendeels verdwenen zijn, zo'n tien minuten na het opbrengen. Vrijwel alle bloemengeuren zijn hartnoten. Het hart is misschien wel het belangrijkste deel van het parfum en houdt gemiddeld zo'n twee tot drie uur aan. | Gardenia , Sambac Jasmijn , Afrikaanse Oranjebloesem |
Basisnoten Basisnoten - Zijn de geuren die als laatste overblijven, nadat de hartnoten grotendeels vervluchtigd zijn. Dit is meestal twee à drie uren na het opbrengen van het parfum. Basisnoten kunnen vele uren of gehele dag geur af blijven geven. | Patchuli , Witte Honing, Amber |
Geursoort | fruitig, bloemig |
Het spelen met vuur is toegestaan! Laat je verleiden door deze avontuurlijke regel waarmee de eau de parfum oor vrouwen Rabanne Lady Million je toespreekt. Deze verleidelijke, sensuele en zeer verslavende geur steunt elke klein beetje brutale vrouw in het idee dat alles waar naar ze moet luisteren zijn zijn fantasieën.
- zoetere bloemige geur met frisse en houtige tonen
- voor dominanten vrouwen met vurig karakter
- geur voor koudere dagen en uitzonderlijke gelegenheden
Samenstelling van de geur
Rabanne Lady Million is een buitengewoon verleidelijke en charmante geur. Het aroma van witte bloem-nectar gedomineerd door Arabische jasmijn doordringt de hele geurcompositie. De topnoten zijn aangevuld met een vleugje frambozen en aan het einde wordt de geur versterkt door de verleidelijk zoete essentie van crème-honing. De pure tonen van patchoeli en amber vormen de sensuele basis.
Het verhaal van de geur
De eau de parfum voor vrouwen Lady Million is uitgebracht twee jaar na de herenversie Rabanne 1 Million. De geur is ook geïnspireerd door goud en rijkdom en is ontworpen door vier designers – Flipo, Piquet, Ropion en Jovanovic. De thematische flacon heeft de vorm van een diamant die als enige kan "concurreren" met de gouden steen van geur voor mannen en zo elkaar perfect aanvullen.
Nu zijn 60-jarig jubileum voor de deur staat, verandert Paco Rabanne zijn merknaam in 'Rabanne'. Dit symboliseert een mijlpaal en een toekomst waarin mode en schoonheid samenkomen.