Topnoten Topnoten - Zijn de geuren die in de eerste minuten na het opbrengen dominant zijn. De eerste indruk die je na enkele minuten anper ruikt. | Mango , Bergamot |
Hartnoten Hartnoten - Zijn de geuren die opkomen nadat de topnoten grotendeels verdwenen zijn, zo'n tien minuten na het opbrengen. Vrijwel alle bloemengeuren zijn hartnoten. Het hart is misschien wel het belangrijkste deel van het parfum en houdt gemiddeld zo'n twee tot drie uur aan. | Jasmijn , Incense |
Basisnoten Basisnoten - Zijn de geuren die als laatste overblijven, nadat de hartnoten grotendeels vervluchtigd zijn. Dit is meestal twee à drie uren na het opbrengen van het parfum. Basisnoten kunnen vele uren of gehele dag geur af blijven geven. | Sandelhout , Vanille |
Geursoort | fruitig, bloemig, houtachtig |
Houdbaarheid | hervulbare verpakking |
Laat al je kanten stralen. Toon je uniekheid en je kracht.
Speels, sensueel en tegelijk krachtig – dat is de eau de parfum voor vrouwen Rabanne Fame. Deze geur is een belichaming van avant-garde luxe en de onweerstaanbare charme van Parijse vrouwen – vertegenwoordigsters van het merk Rabanne.
- chypre bloemengeur met fruitige noten
- gelanceerd in 2022
- 90% ingrediënten van natuurlijke oorsprong
Samenstelling van de geur:
In de topnoten ruik je sappige mango met een ondertoon van bergamot. Kort nadien klinken er zuivere, luchtige noten van jasmijn die zich vermengen met romige, sensuele wierook die de geur uiterst verslavend maakt. Op de achtergrond van de geurcompositie komen sandelhout en vanille tot uiting en die blijven het langst op je huid hangen.
Verhaal van de geur:
Een nieuw tijdperk van vrouwelijkheid wordt ingehuldigd met de vrouwengeur Rabanne Fame. 100 % van de ingrediënten werd op duurzame manier gewonnen in de Franse stad Grasse. De eau de toilette is veganistisch en de flacon kan worden nagevuld.
De flacon van de geur Fame doet denken aan een juweel. Het ontwerp weerspiegelt de avant-garde stijl van de modecreaties van het merk Rabanne. De flacon is wondermooi, net als de cult handtas van Rabanne uit 1969. De zilveren deeltjes op gouden achtergrond doen denken aan de speelse, ultra moderne kettingjurk die in het verleden al door een hele reeds mode-iconen werd gedragen.
Nu zijn 60-jarig jubileum voor de deur staat, verandert Paco Rabanne zijn merknaam in 'Rabanne'. Dit symboliseert een mijlpaal en een toekomst waarin mode en schoonheid samenkomen.