MontblancLegend Aftershave Balsem voor Mannen

Montblanc Legend Aftershave Balsem  voor Mannen
Montblanc Legend Aftershave Balsem  voor Mannen
Aanbevolen detailhandelsprijs
21,20

Je bespaart 7%
150 ml
19,58

3 stuk(s) op voorraad | Code: MBL0311
1
PostNL
donderdag 20-1-2022
Afhaallocaties
donderdag 20-1-2022
UPS Air Mail
donderdag 20-1-2022

Hij kalmeert je huid na het scheren, doet ze heerlijk ruiken en vult de geur uit dezelfde collectie perfect aan. De aftershave Montblanc Legend is op maat gemaakt van de moderne man die zich graag goed verzorgt.

Kenmerken:

  • verfrist aangenaam
  • vermindert roodheid en kalmeert de huid
  • geeft een aangename geur aan de huid
  • vult de geur uit dezelfde reeks aan

Volledige samenstelling

AQUA (WATER), DIISOPROPYL ADIPATE, PROPYLENE GLYCOL, PARFUM (FRAGRANCE), CETEARETH-20, CORN STARCH MODIFIED, CYCLOPENTASILOXANE, CETYL ALCOHOL, STEARYL ALCOHOL, POLYACRYLAMIDE, ACRYLATES COPOLYMER, C13-14 ISOPARAFFIN, CHLORPHENESIN, BISABOLOL, DIMETHICONE, ALLANTOIN, LAURETH-7, TETRASODIUM EDTA, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, PPG-26-BUTETH-26, ETHYLHEXYL SALICYLATE, MENTHYL LACTATE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, SODIUM HYDROXIDE, METHYLISOTHIAZOLINONE, CITRONELLOL, LINALOOL, LIMONENE De fabrikant is verantwoordelijk voor de samenstelling van het product. Vanwege mogelijke wijzigingen raden we aan om de samenstelling van het product rechtstreeks op de verpakking te controleren.
Volledige tekst

Samenstelling

Consistentie
balsem

Montblanc werd al in 1906 in Hamburg in Duitsland opgericht als bedrijf dat luxueuze vulpennen vervaardigde. Het merk Montblanc werd door drie mannen opgericht – Voss, Nehemias en Eberstein, die een van de meest luxueuze en exclusieve merken creëerden.

Vele jaren lang specialiseerde het merk Montblanc zich alleen op de fabricage van schrijfbenodigdheden van topkwaliteit, maar uiteindelijk werden aan het assortiment ook andere producten toegevoegd, waaronder uiteraard zeer originele parfums. Het merk is tegenwoordig bijzonder actief in de liefdadigheid, met name in de strijd tegen analfabetisme en de ongelijke toegang tot onderwijs, en exploiteert meer dan 60 winkels over de hele wereld vanuit de zetel in Hamburg, van Bombay tot Brisbane.