L’Oréal Paris Nutri-GoldNachtcrème

L’Oréal Paris Nutri-Gold Nachtcrème
L’Oréal Paris Nutri-Gold Nachtcrème
50 ml
10,90

Code: LOR0905 | Op voorraad

Het product kan een andere verpakking hebben dan op de afbeelding getoond wordt.

1

Er zijn producten toegevoegd aan je winkelmandje

L’Oréal Paris Nutri-Gold Nachtcrème
| 1 st | 10,90
PostNL
dinsdag 24-9-2019
UPS Air Mail
dinsdag 24-9-2019

Product beschrijving L’Oréal Paris Nutri-Gold

De huid moet ook 's avonds worden verzorgd. De nachtverzorging L’Oréal Paris Nutri-Gold Nutri-Gold verzorgt de huid tijdens de slaap en biedt alles wat deze nodig heeft.

Kenmerken:

  • voedt in de diepte
  • regenereert en vitaliseert
  • geeft kracht aan de huid en laat hem opgerekt achter
  • vermindert rimpels en voorkomt de vorming ervan

Hoe te gebruiken:
Breng aan op de gereinigde huid en masseer in met fijne bewegingen. Gebruik elke avond regelmatig.

Kenmerken

Consistentie
crème
Effect
Anti-ageing, Hydratatie
Huidtype
voor alle huidtypes
Leeftijd
eerste rimpels
Wanneer te gebruiken
nacht

Over het merk L’Oréal Paris

De geschiedenis van L’Oréal Paris begon in 1907, toen de getalenteerde scheikundige Eugène P. L. Schueller een vernieuwende haarverf uitbracht met de naam “Oreál”. Het succes was enorm, wat Eugène stimuleerde zijn onderzoek te vervolgen. In 1909 richtte hij het cosmeticabedrijf Société Française des Teintures Inoffensives pour Cheveux op (de voorganger van het tegenwoordige L’Oréal Paris). Tegenwoordig zijn de artikelen van L’Oréal Paris verkrijgbaar in meer dan 120 landen en wordt het merk beschouwd als de wereldleider op schoonheidsgebied.

De filosofie van L’Oréal is eenvoudig – zo werkzaam mogelijke producten tegen een redelijke prijs aanbieden. De crèmes, shampoos, make-ups en alle andere artikelen van het merk L’Oréal zijn ontwikkeld op basis van de modernste wetenschappelijke inzichten en je vindt in de samenstelling uitsluitend grondstoffen van de hoogste kwaliteit.

De cosmetica van L’Oréal Paris wordt gekenmerkt door compromisloze kwaliteit en veiligheid. Het feit dat het merk tijdens zijn bestaan tot nu toe vele prijzen gewonnen heeft, getuigt van de uitzonderlijkheid ervan.