Lalique White

Eau de Toilette voor Mannen 125 ml

1×
Lalique White Eau de Toilette voor Mannen 125 ml
Lalique White Eau de Toilette voor Mannen 125 ml
Lalique White Eau de Toilette voor Mannen 125 ml
Lalique White Eau de Toilette voor Mannen 125 ml
Lalique White Eau de Toilette voor Mannen 125 ml
Lalique White Eau de Toilette voor Mannen 125 ml
Lalique White Eau de Toilette voor Mannen 125 ml
Lalique White Eau de Toilette voor Mannen 125 ml
Lalique White Eau de Toilette voor Mannen 125 ml
Lalique White Eau de Toilette voor Mannen 125 ml
Lalique White Eau de Toilette voor Mannen 125 ml
Lalique White Eau de Toilette voor Mannen 125 ml
125 ml
29,70

Code: LAL0053 | Meer dan 20 st. in voorraad
st
GLS
donderdag 21-6-2018

Samenstelling

Basisnoten
Amber, Ceder, Eikenmos, Muskus
Hartnoten
Kardemom, Nootmuskaat, Viooltje, Witte Peper
Topnoten
Bergamot, Citroen blad, Elemi, Tamarinde
Geursoort
Aromatisch, Citrus

Over het merk Lalique

De Franse ontwerper René-Jules Lalique probeerde echt alles op zijn eigen vakgebied – hij was kunstenaar, edelsmid, glasblazer en overal even enthousiast. In 1890 opende Lalique zijn eerste sieradenwinkel. Hij liet zich door de natuur inspireren en paste in zijn assortiment natuurlijke materialen toe, zoals glas, parels, ivoor en edelstenen. Hij ontwierp met succes interieuraccessoires en vervaardigde klokken, lampen, fonteinen, deuren en ook parfumflacons voor allerlei firma’s.

Al spoedig begon hij met de fabricage van zijn eigen parfums. Hij werkte samen met erkende parfumeurs als Jean-Claude Ellena, Nathalie Lorson en François Coty.

Beoordeling Lalique White

Nieuwe recensie toevoegen

flaconontwerp
uithoudingsvermogen van de geur
intensiteit
algemene indruk
Door verzending stemt u in met de verwerking van de persoonsgegevens ten behoeve van het aanbieden en verwerken van marketingaanbiedingen van de vennootschap Notino Benelux BV. U hebt het recht om bezwaar. Meer informatie hierover in de principes van de verwerking van persoonsgegevens.
5.0
1 beoordeling
1
flaconontwerp
uithoudingsvermogen van de geur
intensiteit
algemene indruk

Menu