KenzoKenzo World Power Eau de Toilette voor Vrouwen

Kenzo Kenzo World Power Eau de Toilette voor Vrouwen
Kenzo Kenzo World Power Eau de Toilette voor Vrouwen
Uitverkoop
Aanbevolen detailhandelsprijs
93,50

Je bespaart 45%
75 ml
51,30

Op voorraad | Code: KZO04085
1
PostNL
maandag 6-12-2021
Afhaallocaties
zaterdag 4-12-2021
UPS Air Mail
vrijdag 3-12-2021

Jouw verhaal, jouw kracht. De eau de toilette voor vrouwen Kenzo World Power is een intieme en tegelijkertijd sterke geur, waarvan het zoute, bloemige aroma als een tweede huid aanvoelt. De geur bevat aromatische strobloem, die zich heerlijk mengt met zoute, poederachtige en zoete tonen.

  • zoute, bloemige geur
  • brengt hulde aan de vrijheid en diversiteit
  • in een iconische flacon in de vorm van een oog

Samenstelling van de geur
De geurcompositie opent met de bloemige tonen van de strobloem. Deze maken vervolgens plaats voor zoute tonen, bedwelmende witte muskus en poederachtige noten. De basisnoten zijn opgebouwd uit exotische tonkaboon, die de geur zoet en verslavend maakt.

Verhaal van de geur
Kenzo World Power werd gelanceerd in 2020. Net als alle andere geuren uit de Kenzo World-lijn is ook deze eau de toilette verpakt in een speels flesje in de vorm van een oog.

Samenstelling

Topnoten - Zijn de geuren die in de eerste minuten na het opbrengen dominant zijn. De eerste indruk die je na enkele minuten anper ruikt.
Topnoten
bloemen, Zout
Hartnoten - Zijn de geuren die opkomen nadat de topnoten grotendeels verdwenen zijn, zo'n tien minuten na het opbrengen. Vrijwel alle bloemengeuren zijn hartnoten. Het hart is misschien wel het belangrijkste deel van het parfum en houdt gemiddeld zo'n twee tot drie uur aan.
Hartnoten
Muskus
Basisnoten - Zijn de geuren die als laatste overblijven, nadat de hartnoten grotendeels vervluchtigd zijn. Dit is meestal twee à drie uren na het opbrengen van het parfum. Basisnoten kunnen vele uren of gehele dag geur af blijven geven.
Basisnoten
Tonkaboon
Geursoort
bloemig

Originaliteit, creativiteit en een combinatie van exotische elementen met verwijzing naar de Aziatische cultuur. Dat is het luxemerk Kenzo, een grote speler in de mode- en parfumwereld. Het motto van het merk is “For a beautiful world” en uit hun creaties straalt energie, vreugde, anticonformisme en inspiratie uit de natuur.

De man achter het merk Kenzo is ontwerper Kenzo Takada, die van Japan naar Parijs verhuisde en er in 1970 zijn eerste boetiek opende. Typisch voor het merk Kenzo is een combinatie van traditionele Japanse elementen met een Europese stijl en Parijse elegantie.

Kenzo parfums zijn net als het merk zelf – speels, kleurrijk en opvallend. De meest favoriete vrouwengeur is ongetwijfeld Flower by Kenzo, die antwoordt op de vraag “Hoe zou klaproos ruiken als die een geur had?” Ook de vrouwengeur met vanilletonen Kenzo Amour is het vermelden waard, net als de originele geurcollectie Kenzo World of de geur L’Eau Kenzo. Mannen zijn dan weer enthousiast over de eau de parfum Kenzo Homme.