Issey MiyakeL’Eau Super Majeure d’Issey Eau de Toilette voor Mannen

Issey Miyake L’Eau Super Majeure d’Issey Eau de Toilette voor Mannen
Issey Miyake L’Eau Super Majeure d’Issey Eau de Toilette voor Mannen
Actie
Aanbevolen detailhandelsprijs
92,00

Je bespaart 24%
100 ml
69,60

Op voorraad | Code: ISM03664
1
PostNL
maandag 13-12-2021
Afhaallocaties
zaterdag 11-12-2021
UPS Air Mail
morgen al vrijdag 10-12-2021

Een nieuwe dag, een nieuwe kans om uitdagingen aan te gaan. De eau de toilette voor mannen Issey Miyake L’Eau Super Majeure d’Issey verfrist je geest en zorgt dat je onbevreesd je instincten kan volgen. Ga elke dag het avontuur tegemoet.

  • aromatische geur met kruidige akkoorden
  • aquatische geur met mariene noten
  • houtachtige geur
  • voor de actieve man vol energie
  • geur geschikt voor dagelijks gebruik

Samenstelling

Topnoten - Zijn de geuren die in de eerste minuten na het opbrengen dominant zijn. De eerste indruk die je na enkele minuten anper ruikt.
Topnoten
Scharlei
Hartnoten - Zijn de geuren die opkomen nadat de topnoten grotendeels verdwenen zijn, zo'n tien minuten na het opbrengen. Vrijwel alle bloemengeuren zijn hartnoten. Het hart is misschien wel het belangrijkste deel van het parfum en houdt gemiddeld zo'n twee tot drie uur aan.
Hartnoten
Zout
Basisnoten - Zijn de geuren die als laatste overblijven, nadat de hartnoten grotendeels vervluchtigd zijn. Dit is meestal twee à drie uren na het opbrengen van het parfum. Basisnoten kunnen vele uren of gehele dag geur af blijven geven.
Basisnoten
Zwarte Vanille
Geursoort
aromatisch, water noten, houtachtig

Het merk Issey Miyake onstond in Japan in 1970 en de oprichter ervan is de gelijknamige ontwerper Issey Miyake. Miyake werd geboren in 1938 in de "ongelukkige stad" Hiroshima, waar hij op de leeftijd van zeven een treurige, maar overlevende ooggetuige werd van het vallen van de atoombom.

De jonge Miyake excelleerde vooral met zijn gevoel voor ontwerp en in het onderzoek van weefsels. Hij was zelfs niet bang om in in opstand te komen in de vorm van een "new wave" tegen de verouderde traditionele praktijken – dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Gesterkt door zijn successen stapte hij in 1992 de wereld van de parfums binnen. Hij richtte zich met zijn parfums op vrouwen en betoont eer aan de Japanse tradities, cultuur en natuur.