Issey MiyakeL'Eau d'Issey Pour Homme deodorant stick Alcoholvrij voor Mannen

Issey Miyake L'Eau d'Issey Pour Homme deodorant stick Alcoholvrij voor Mannen
Issey Miyake L'Eau d'Issey Pour Homme deodorant stick Alcoholvrij voor Mannen
Aanbevolen detailhandelsprijs
28,00

Je bespaart 19%
75 ml
22,56

Op voorraad | Code: ISM0040
1
PostNL
donderdag 9-12-2021
Afhaallocaties
woensdag 8-12-2021
UPS Air Mail
maandag 6-12-2021

Combineer je geur tot een harmonieus geheel. De deodorant Issey Miyake L'Eau d'Issey Pour Homme geeft hetzelfde aroma vrij als de geur uit jouw flacon en vormt er zo een volmaakt duo mee.

Kenmerken:

  • beschermt tegen vervelende geur
  • geeft een langdurig gevoel van comfort en reinheid
  • laat een langdurig gevoel van frisheid achter
  • een ideaal pakket in de handtas
  • vult de geur uit dezelfde reeks aan

Hoe te gebruiken:
Breng aan op een schone en droge huid onder de armen. Je kunt het op elk moment van de dag herhalen. Geschikt voor dagelijks gebruik.

Volledige samenstelling

AQUA (WATER), PROPYLENE GLYCOL, SODIUM STEARATE, NYLON-12, LAURETH-23, PARFUM (FRAGRANCE), ETHYLHEXYLGLYCERIN, CAPRYLYL GLYCOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LINALOOL, LIMONENE, SODIUM HYDROXIDE, GERANIOL, CITRONELLOL, CITRAL. De fabrikant is verantwoordelijk voor de samenstelling van het product. Vanwege mogelijke wijzigingen raden we aan om de samenstelling van het product rechtstreeks op de verpakking te controleren.
Volledige tekst

Samenstelling

Verpakkingssoort
deodorant stick

Het merk Issey Miyake onstond in Japan in 1970 en de oprichter ervan is de gelijknamige ontwerper Issey Miyake. Miyake werd geboren in 1938 in de "ongelukkige stad" Hiroshima, waar hij op de leeftijd van zeven een treurige, maar overlevende ooggetuige werd van het vallen van de atoombom.

De jonge Miyake excelleerde vooral met zijn gevoel voor ontwerp en in het onderzoek van weefsels. Hij was zelfs niet bang om in in opstand te komen in de vorm van een "new wave" tegen de verouderde traditionele praktijken – dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Gesterkt door zijn successen stapte hij in 1992 de wereld van de parfums binnen. Hij richtte zich met zijn parfums op vrouwen en betoont eer aan de Japanse tradities, cultuur en natuur.