Issey MiyakeL'Eau Bleue d'Issey Pour Homme Eau de Toilette voor Mannen

1×
Issey Miyake L'Eau Bleue d'Issey Pour Homme Eau de Toilette voor Mannen
Issey Miyake L'Eau Bleue d'Issey Pour Homme Eau de Toilette voor Mannen
75 ml

Dit artikel is momenteel niet beschikbaar | Code: ISM0015

De mannelijkheid, kracht en moed die in jou verborgen zitten, haal je met behulp van de eau de toilette voor mannen Issey Miyake L'Eau Bleue d'Issey Pour Homme tevoorschijn. De geur zit barstensvol viriliteit en is een volmaakte benadrukking van je karakter, bij elke stap die je zet.

  • houtachtige geur
  • aromatische geur met kruidige akkoorden
  • voor elke moderne gentleman
  • geur geschikt voor dagelijks gebruik

Samenstelling

Topnoten - Zijn de geuren die in de eerste minuten na het opbrengen dominant zijn. De eerste indruk die je na enkele minuten anper ruikt.
Topnoten
Rozemarijn , Citroen , Mandarijn , Anijs
Hartnoten - Zijn de geuren die opkomen nadat de topnoten grotendeels verdwenen zijn, zo'n tien minuten na het opbrengen. Vrijwel alle bloemengeuren zijn hartnoten. Het hart is misschien wel het belangrijkste deel van het parfum en houdt gemiddeld zo'n twee tot drie uur aan.
Hartnoten
Tuinkers , Roos , Gember , Elemi
Basisnoten - Zijn de geuren die als laatste overblijven, nadat de hartnoten grotendeels vervluchtigd zijn. Dit is meestal twee à drie uren na het opbrengen van het parfum. Basisnoten kunnen vele uren of gehele dag geur af blijven geven.
Basisnoten
Sandelhout , Patchuli , Muskus
Geursoort
aromatisch, houtachtig

Het merk Issey Miyake onstond in Japan in 1970 en de oprichter ervan is de gelijknamige ontwerper Issey Miyake. Miyake werd geboren in 1938 in de "ongelukkige stad" Hiroshima, waar hij op de leeftijd van zeven een treurige, maar overlevende ooggetuige werd van het vallen van de atoombom.

De jonge Miyake excelleerde vooral met zijn gevoel voor ontwerp en in het onderzoek van weefsels. Hij was zelfs niet bang om in in opstand te komen in de vorm van een "new wave" tegen de verouderde traditionele praktijken – dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Gesterkt door zijn successen stapte hij in 1992 de wereld van de parfums binnen. Hij richtte zich met zijn parfums op vrouwen en betoont eer aan de Japanse tradities, cultuur en natuur.