Topnoten Topnoten - Zijn de geuren die in de eerste minuten na het opbrengen dominant zijn. De eerste indruk die je na enkele minuten anper ruikt. | Citrusvruchten |
Hartnoten Hartnoten - Zijn de geuren die opkomen nadat de topnoten grotendeels verdwenen zijn, zo'n tien minuten na het opbrengen. Vrijwel alle bloemengeuren zijn hartnoten. Het hart is misschien wel het belangrijkste deel van het parfum en houdt gemiddeld zo'n twee tot drie uur aan. | Davana |
Basisnoten Basisnoten - Zijn de geuren die als laatste overblijven, nadat de hartnoten grotendeels vervluchtigd zijn. Dit is meestal twee à drie uren na het opbrengen van het parfum. Basisnoten kunnen vele uren of gehele dag geur af blijven geven. | Olibanum |
Geursoort | houtachtig |
De eau de toilette voor mannen Givenchy Pour Homme Blue Label is voor alle mannen met een vrije geest die aan de wereld hun charme willen laten zien. De frisse geur met een vleugje rebellie benadrukt je ongedwongen sensuele ik en verrast je met pikante houtachtige tonen aangevuld met grapefruit en exotische davana.
- kruidige, houtachtige geur vol frisheid
- ideaal voor actieve, dynamische mannen
- vooral geschikt voor de warme maanden
Samenstelling van de geur
Deze niet-traditionele geur voor mannen combineert drie onderscheidende elementen die elkaar perfect aanvullen. In het begin ontdek je de frisheid van grapefruit gemengd met aromatische davana. Het laatste element dat je vooral in de basisnoten ruikt, zijn de rokerige tonen van wierook.
Het verhaal van de geur
Givenchy Pour Homme Blue Label is ontworpen door het duo Alberto Morillas en Ilias Ermenidis in 2004.
GIVENCHYGivenchy Pour Homme Blue Label Eau de Toilette voor Mannen
Het product kan een andere verpakking hebben dan op de afbeelding als de fabrikant de verpakking een nieuwe look heeft gegeven.