GivenchyGentleman Original Eau de Toilette voor Mannen

2×
Givenchy Gentleman Original Eau de Toilette voor Mannen
Givenchy Gentleman Original Eau de Toilette voor Mannen
Aanbevolen detailhandelsprijs
94,00

Je bespaart 25%
100 ml
70,00

Op voorraad | Code: GIV0071
1
Cadeautje voor jou
Bij aankoop van het merk Givenchy boven de € 75 cosmeticatasje als cadeau.
Cadeautje voor jou
Cadeautje voor jou
Cadeautje voor jou
PostNL
donderdag 9-12-2021
Afhaallocaties
woensdag 8-12-2021
UPS Air Mail
maandag 6-12-2021

Eau de toilette voor mannen Givenchy Gentleman Original verbergt de identiteit van de zelfverzekerde elegante gentleman. De tijdloze authentieke geur maakt een sterk vastberaden roofdier in je wakker die niet bang is voor nieuwe uitdagingen en sprankelende verleiding op diepe tonen van vetiver, leer en andere sensuele ingrediënten.

  • elegante aromatische geur met houtachtige tonen
  • voor mannen die het durven een gentleman te zijn
  • elegant accessoire voor elke gelegenheid 

Samenstelling van de geur
Deze tijdloze geur voor mannen combineert subtiele en opvallende elementen met een verrassend rijk resultaat. In het begin word je verrast door de kruidige tonen van kaneel en onbekende dragon die zich vervolgens mengen met aardse akkoorden van patchoeli en vetiver. Deze mix is tot perfectie gebracht door het Russische leer.

Het verhaal van de geur
De iconische Givenchy Gentleman Original is in 1974 ontworpen door Hubert de Givenchy en is sindsdien een lievelingsgeur van veel gentlemen over de hele wereld.

Volledige samenstelling

ALCOHOL, AQUA (WATER), PARFUM (FRAGRANCE), PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, COUMARIN, HYDROXYCITRONELLAL, BHT, LINALOOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LIMONENE, HEXYL CINNAMAL, CITRONELLOL, CINNAMYL ALCOHOL, GERANIOL, EUGENOL, BENZYL ALCOHOL, FARNESOL, CITRAL, BENZYL BENZOATE, CINNAMAL, ISOEUGENOL De fabrikant is verantwoordelijk voor de samenstelling van het product. Vanwege mogelijke wijzigingen raden we aan om de samenstelling van het product rechtstreeks op de verpakking te controleren.
Volledige tekst

Samenstelling

Topnoten - Zijn de geuren die in de eerste minuten na het opbrengen dominant zijn. De eerste indruk die je na enkele minuten anper ruikt.
Topnoten
Dragon , Kaneel
Hartnoten - Zijn de geuren die opkomen nadat de topnoten grotendeels verdwenen zijn, zo'n tien minuten na het opbrengen. Vrijwel alle bloemengeuren zijn hartnoten. Het hart is misschien wel het belangrijkste deel van het parfum en houdt gemiddeld zo'n twee tot drie uur aan.
Hartnoten
Vetiver , Patchuli
Basisnoten - Zijn de geuren die als laatste overblijven, nadat de hartnoten grotendeels vervluchtigd zijn. Dit is meestal twee à drie uren na het opbrengen van het parfum. Basisnoten kunnen vele uren of gehele dag geur af blijven geven.
Basisnoten
Leer
Geursoort
aromatisch, houtachtig

Chique modestuks, kwaliteitsvolle cosmetica en heerlijke geuren. Dat is het Franse merk Givenchy, dat al meer dan 60 jaar hulde brengt aan mode en beauty. Givenchy zet zijn klanten ertoe aan om hun eigen, onmiskenbare stijl te vinden en zichzelf te zijn.

Het verhaal van het merk Givenchy begon in het jaar 1952, toen ontwerper Hubert de Givenchy in Parijs een modehuis oprichtte met zijn naam. In 1953 Ontmoette Hubert de Givenchy Audrey Hepburn en dat was het begin van hun nauwe samenwerking. Givenchy ontwierp voor Audrey, die zijn muze was, filmkostuums en kleren voor verschillende gelegenheden.

In het jaar 1957 lanceerde Givenchy de geur L'Interdit, die hij oorspronkelijk voor deze charmante actrice ontworpen had. Zo ontstond de vennootschap Parfums Givenchy. Er volgden nog vele andere onvergetelijke geuren en in het jaar 1989 breidde Givenchy zijn arsenaal uit met cosmetica.

Behalve de legendarische Givenchy L'Interdit, die inmiddels ook een nieuwe, modernere interpretatie heeft gekregen in de vorm van een adembenemende bloemengeur, zijn ook de geuren Givenchy Irresistible en Gentleman Givenchy heel populair.

Elke Givenchy parfum is tijdloos, doet de persoonlijkheid van degene die hem draagt beter uitkomen en creëert een unieke olfactorische signatuur waardoor iedereen zich jou herinnert.