Estée Lauder Re-Nutriv Ultimate Diamond

Luxe Oogcrème met Truffel Extract

Estée Lauder Re-Nutriv Ultimate Diamond Luxe Oogcrème met Truffel Extract
Estée Lauder Re-Nutriv Ultimate Diamond Luxe Oogcrème met Truffel Extract
Estée Lauder Re-Nutriv Ultimate Diamond Luxe Oogcrème met Truffel Extract
Estée Lauder Re-Nutriv Ultimate Diamond Luxe Oogcrème met Truffel Extract
Estée Lauder Re-Nutriv Ultimate Diamond Luxe Oogcrème met Truffel Extract
Estée Lauder Re-Nutriv Ultimate Diamond Luxe Oogcrème met Truffel Extract
Estée Lauder Re-Nutriv Ultimate Diamond Luxe Oogcrème met Truffel Extract
Estée Lauder Re-Nutriv Ultimate Diamond Luxe Oogcrème met Truffel Extract
240,00
Korting 15%
15 ml
202,90

Code: EST3818 | Meer dan 5 st. in voorraad
st
Cadeautje voor jou
Koop voor minstens € 29 aan huidverzorging of make-up producten en maak een keuze in het winkelmandje uit verschillende Saffee huidverzorgingsproducten.
PostNL
vrijdag 26-4-2019
Estée Lauder Re-Nutriv Ultimate Diamond
15 ml | 202,90

Beschrijving van de cosmetica Estée Lauder Re-Nutriv Ultimate Diamond

De oogverzorging Estée Lauder Re-Nutriv Ultimate Diamond verzorgt de huid rond de ogen en geeft hem de nodige voeding en hydratatie.

Kenmerken:

  • helpt bij het elimineren van rimpels
  • voorkomt het ontstaan van nieuwe rimpels
  • verwijdert zwellingen en donkere kringen onder de ogen
  • geeft kracht aan de huid en laat hem opgerekt achter

Hoe te gebruiken:
Breng 's ochtends en/of 's avonds het preparaat aan rond de contouren van de ogen door licht te kloppen totdat het volledig is geabsorbeerd.

Kenmerken

Effect
Anti-ageing, Hydratatie, Lifting en verstevigend, Tegen donkere kringen, Verheldering, Voedend
Huidtype
rimpels en rijpe huid, voor alle huidtypes
Leeftijd
rijpe huid, rimpels
Volgens huidproblemen
hydratatie, lijntjes & rimpels, versteviging & lifting, vitaliteit & verheldering, voeding & dehydratatie, zwelling & donkere kringen

Over het merk Estée Lauder

Het cosmeticamerk Estée Lauder is vernoemd naar de oprichtster ervan, Estée Lauder (geb. Josephine Esther Mentzer). Interessant is, dat Estée met slechts vier producten begon die ze aanbood in de hotels van New York en in schoonheidssalons.

De filosofie van het bedrijf is simpel – elke vrouw kan er geweldig uitzien. Estée bedacht echter het principe dat niet alleen noodzakelijk is om de klanten te laten zien hoe ze mooi kunnen worden, maar ook hoe ze hun schoonheid kunnen behouden. Om deze reden wijdde ze zich veel aan de advisering en de training van consultantes. Het duurde niet lang voordat haar kleine bedrijf uitgroeide tot een wereldwijd concern, waarvan de producten nu verkrijgbaar zijn in meer dan 150 landen over de gehele wereld.

Parfums, mascara, make-up, crèmes en andere producten van Estée Lauder bevatten een aantal unieke en luxueuze ingrediënten. Estée Lauder ontdekte als 's werelds eerste het effect van glucosamine (dat dode huidcellen verwijdert) en kan bogen op enkele patenten.