Estée Lauder Re-Nutriv Intensive Age-Renewal

Anti-Rimpel Oogcrème

Estée Lauder Re-Nutriv Intensive Age-Renewal Anti-Rimpel Oogcrème
Estée Lauder Re-Nutriv Intensive Age-Renewal Anti-Rimpel Oogcrème
Estée Lauder Re-Nutriv Intensive Age-Renewal Anti-Rimpel Oogcrème
15 ml

Code: EST0861 | Dit artikel is momenteel niet beschikbaar

Breng mij op de hoogte

Als het product weer op voorraad is, zullen we je daarover informeren. Het is natuurlijk alleen aan jou of je van dit aanbod gebruik maakt.

Estée Lauder Re-Nutriv Intensive Age-Renewal
15 ml

Breng mij op de hoogte

Als het product weer op voorraad is, zullen we je daarover informeren. Het is natuurlijk alleen aan jou of je van dit aanbod gebruik maakt.

Beschrijving van de cosmetica Estée Lauder Re-Nutriv Intensive Age-Renewal

De oogverzorging Estée Lauder Re-Nutriv Intensive Age-Renewal verzorgt de huid rond de ogen en geeft hem de nodige voeding en hydratatie.

Kenmerken:

  • hydrateert diep
  • maakt lijnen en fijne rimpels glad
  • geeft de omgeving van de ogen een jeugdig uiterlijk
  • verwijdert zwellingen en donkere kringen onder de ogen
  • oftalmologisch getest
  • Dermatologisch getest

Hoe te gebruiken:
Breng 's ochtends en/of 's avonds het preparaat aan rond de contouren van de ogen door licht te kloppen totdat het volledig is geabsorbeerd.

Kenmerken

Huidtype
voor alle huidtypes
Leeftijd
rimpels
Volgens huidproblemen
hydratatie, lijntjes & rimpels, vitaliteit & verheldering, zwelling & donkere kringen

Over het merk Estée Lauder

Het cosmeticamerk Estée Lauder is vernoemd naar de oprichtster ervan, Estée Lauder (geb. Josephine Esther Mentzer). Interessant is, dat Estée met slechts vier producten begon die ze aanbood in de hotels van New York en in schoonheidssalons.

De filosofie van het bedrijf is simpel – elke vrouw kan er geweldig uitzien. Estée bedacht echter het principe dat niet alleen noodzakelijk is om de klanten te laten zien hoe ze mooi kunnen worden, maar ook hoe ze hun schoonheid kunnen behouden. Om deze reden wijdde ze zich veel aan de advisering en de training van consultantes. Het duurde niet lang voordat haar kleine bedrijf uitgroeide tot een wereldwijd concern, waarvan de producten nu verkrijgbaar zijn in meer dan 150 landen over de gehele wereld.

Parfums, mascara, make-up, crèmes en andere producten van Estée Lauder bevatten een aantal unieke en luxueuze ingrediënten. Estée Lauder ontdekte als 's werelds eerste het effect van glucosamine (dat dode huidcellen verwijdert) en kan bogen op enkele patenten.