Estée Lauder Re-Nutriv Intensive Age-Renewal

Intensieve Anti-Aging Crème

Estée Lauder Re-Nutriv Intensive Age-Renewal Intensieve Anti-Aging Crème
Estée Lauder Re-Nutriv Intensive Age-Renewal Intensieve Anti-Aging Crème
Estée Lauder Re-Nutriv Intensive Age-Renewal Intensieve Anti-Aging Crème
50 ml

Code: EST0865 | Dit artikel is momenteel niet beschikbaar

Breng mij op de hoogte

Cadeautje voor jou
Koop voor minstens € 29 aan huidverzorging of make-up producten en maak een keuze in het winkelmandje uit verschillende Saffee huidverzorgingsproducten.
Estée Lauder Re-Nutriv Intensive Age-Renewal
50 ml

Breng mij op de hoogte

Beschrijving van de cosmetica Estée Lauder Re-Nutriv Intensive Age-Renewal

Het product Estée Lauder Re-Nutriv Intensive Age-Renewal helpt je op weg naar een mooie huid zonder rimpels.

Kenmerken:

  • helpt bij het elimineren van rimpels
  • geeft een jeugdige uitstraling terug
  • geeft kracht aan de huid en laat hem opgerekt achter
  • effent de huidtint
  • Dermatologisch getest

Hoe te gebruiken:
Breng aan op de huid in een dunne laag. Gebruik elke ochtend en / of avond.

Kenmerken

Consistentie
crème
Effect
Anti-ageing, Hydratatie, Verheldering, Voedend
Huidtype
rimpels en rijpe huid, voor alle huidtypes
Leeftijd
rimpels
SPF
zonder SPF
Volgens huidproblemen
hydratatie, lijntjes & rimpels, vitaliteit & verheldering, voeding & dehydratatie
Wanneer te gebruiken
dag, dag en nacht

Over het merk Estée Lauder

Het cosmeticamerk Estée Lauder is vernoemd naar de oprichtster ervan, Estée Lauder (geb. Josephine Esther Mentzer). Interessant is, dat Estée met slechts vier producten begon die ze aanbood in de hotels van New York en in schoonheidssalons.

De filosofie van het bedrijf is simpel – elke vrouw kan er geweldig uitzien. Estée bedacht echter het principe dat niet alleen noodzakelijk is om de klanten te laten zien hoe ze mooi kunnen worden, maar ook hoe ze hun schoonheid kunnen behouden. Om deze reden wijdde ze zich veel aan de advisering en de training van consultantes. Het duurde niet lang voordat haar kleine bedrijf uitgroeide tot een wereldwijd concern, waarvan de producten nu verkrijgbaar zijn in meer dan 150 landen over de gehele wereld.

Parfums, mascara, make-up, crèmes en andere producten van Estée Lauder bevatten een aantal unieke en luxueuze ingrediënten. Estée Lauder ontdekte als 's werelds eerste het effect van glucosamine (dat dode huidcellen verwijdert) en kan bogen op enkele patenten.