Estée LauderBronze Goddess Azur Eau de Toilette voor Vrouwen

Estée Lauder Bronze Goddess Azur Eau de Toilette voor Vrouwen
Estée Lauder Bronze Goddess Azur Eau de Toilette voor Vrouwen
Actie
Aanbevolen detailhandelsprijs
34,50

Je bespaart 8%
50 ml
31,60

Op voorraad | Code: EST11820
1
PostNL
maandag 6-12-2021
Afhaallocaties
zaterdag 4-12-2021
UPS Air Mail
vrijdag 3-12-2021

Hul jezelf in een geur waarmee je de hele dag een goed humeur hebt. De eau de toilette voor vrouwen Estée Lauder Bronze Goddess Azur is een uiting van optimisme en een gevoel van volkomen geluk.

  • bloemige geur
  • houtachtige geur
  • muskusgeur
  • voor de spontane vrouw die niet bang is om tegen de stroom in te gaan
  • speciale zomereditie
  • frisse geur, ideaal voor bij warm weer

Samenstelling

Topnoten - Zijn de geuren die in de eerste minuten na het opbrengen dominant zijn. De eerste indruk die je na enkele minuten anper ruikt.
Topnoten
Citroen , Siciliaanse Mandarijn , Bergamot
Hartnoten - Zijn de geuren die opkomen nadat de topnoten grotendeels verdwenen zijn, zo'n tien minuten na het opbrengen. Vrijwel alle bloemengeuren zijn hartnoten. Het hart is misschien wel het belangrijkste deel van het parfum en houdt gemiddeld zo'n twee tot drie uur aan.
Hartnoten
Vijg , Sinaasappelbloesem , Zee Noten , Zout , Neroli
Basisnoten - Zijn de geuren die als laatste overblijven, nadat de hartnoten grotendeels vervluchtigd zijn. Dit is meestal twee à drie uren na het opbrengen van het parfum. Basisnoten kunnen vele uren of gehele dag geur af blijven geven.
Basisnoten
Kokosmelk , Ambroxan , Muskus , Ceder
Geursoort
citrus

Het bedrijf Estée Lauder draagt de naam van de oprichter, die in de 20e eeuw letterlijk een revolutie in de wereld van de schoonheid ontketende. Als het nichtje van een apotheker kwam ze al jong in contact met de productie van cosmetica en maakte spoedig haar eerste huidcrème. In 1946 startte ze de verkoop van eigen producten onder de naam Estée Lauder.

Het merk Estée Lauder werd ontwikkeld met toewijding, volharding en passie. Estée bezocht vaak schoonheidssalons overal in New York, het merk bloeide dankzij de persoonlijke aanbevelingen van individuele klanten en de huidverzorgingsproducten van Estée Lauder werden al snel populair.

Het kleine bedrijf werd geleidelijk aan een kwaliteitsmerk met internationale bekendheid. De iconische schoonheidsartikelen van Estée Lauder maakt vandaag de dag deel uit van de cosmetische uitmonstering van vele vrouwen en de huidcrème van Estée Lauder is dankzij de luxe ingrediënten en wetenschappelijke benadering het beste, wat je maar voor je huid kunt wensen. De filosofie van het merk Estée Lauder is namelijk bijzonder eenvoudig – elke vrouw kan er geweldig uitzien, en dat zonder onderscheid in leeftijd.