Dolce & GabbanaThe Only One Gift Setvoor Vrouwen

Dolce & Gabbana The Only One Gift Set  voor Vrouwen
Dolce & Gabbana The Only One Gift Set  voor Vrouwen
Aanbevolen detailhandelsprijs
92,00

Je bespaart 6%
85,60

Op voorraad | Code: DOG08683

Eau de Parfum 50 ml + Eau de Parfum 10 ml

1
PostNL
donderdag 9-12-2021
Afhaallocaties
woensdag 8-12-2021
UPS Air Mail
maandag 6-12-2021

Een exclusieve geur is altijd een goede keuze als je iemand echt plezier wil doen. De parfumset voor vrouwen Dolce & Gabbana The Only One in een mooie verpakking vergroot het plezier van de ontvanger nog meer. Ga voor de charme van een perfect uitgedachte set waarvoor elke vrouw op het eerste gezicht door de knieën gaat.

Kenmerken:

  • de set bekoort al op het eerste zicht met de prachtige verpakking
  • bevat het gewone formaat van de geur en een miniatuurtje
  • het miniatuurtje van de geur past perfect in je handtas

Inhoud van de set:

  • Eau de Parfum 50 ml
  • Eau de Parfum 10 ml

Samenstelling

Geursoort
bloemig, gourmand
Set variant
Gift Set

Dolce&Gabbana – in de wereld van de mode bestaan slechts enkele merken die zelfs bekend zijn bij degenen die zich niet bijzonder voor mode interesseren. Daartoe behoren ook Dolce&Gabbana, het bekende Italiaanse merk dat behalve kleding, tassen of schoenen ook een van de belangrijkste accessoires aanbiedt, namelijk parfums. De parfums van Dolce&Gabbana zijn niet bang om enigszins excentriek en in het centrum van de belangstelling te staan. Ze weerspiegelen de Italiaanse natuur – spontaan, hartstochtelijk, zelfverzekerd en enigszins mysterieus.

De talentvolle ontwerpers Domenico Dolce en Stefano Gabbana hebben van hun achternamen een handelsmerk gemaakt en brachten een van de meest bijzondere modelijnen met een unieke stijl en onweerstaanbare swing op de markt. Dolce&Gabbana representeren een authentieke en onconventionele luxe. Deze sterke identiteit ontwikkelde zich decennia lang en werd vanaf de oprichting in 1985 steeds verfijnder. De bijzondere creativiteit van de oprichters vond uitdrukking in het merk en in de gehele merkstrategie en maakte dat het zijn huidige sterke positie kon verkrijgen.