Dolce & Gabbana The One Gentleman

Douchegel voor Mannen 200 ml

Dolce & Gabbana The One Gentleman Douchegel voor Mannen 200 ml
Dolce & Gabbana The One Gentleman Douchegel voor Mannen 200 ml
Dolce & Gabbana The One Gentleman Douchegel voor Mannen 200 ml
200 ml

Code: DOG0095 | Dit artikel is momenteel niet beschikbaar

Breng mij op de hoogte

Als het product weer op voorraad is, zullen we je daarover informeren. Het is natuurlijk alleen aan jou of je van dit aanbod gebruik maakt.

Dolce & Gabbana The One Gentleman
200 ml

Breng mij op de hoogte

Als het product weer op voorraad is, zullen we je daarover informeren. Het is natuurlijk alleen aan jou of je van dit aanbod gebruik maakt.

Beschrijving van het parfum Dolce & Gabbana The One Gentleman

Het douchegel Dolce & Gabbana The One Gentleman is een perfecte aanvulling op de geur van dezelfde reeks. Het geeft frisheid en laat de huid zacht en vol van geur achter, wat de zintuigen stimuleert en het zelfvertrouwen vergroot. Elke wasbeurt zal hierdoor een geweldige ervaring worden.

Samenstelling

Basisnoten
Patchuli, Vanille
Hartnoten
Kardemom, Lavendel, Tuinkers
Topnoten
Peper

Over het merk Dolce & Gabbana

Dolce&Gabbana – in de wereld van de mode bestaan slechts enkele merken die zelfs bekend zijn bij degenen die zich niet bijzonder voor mode interesseren. Daartoe behoren ook Dolce&Gabbana, het bekende Italiaanse merk dat behalve kleding, tassen of schoenen ook een van de belangrijkste accessoires aanbiedt, namelijk parfums. De parfums van Dolce&Gabbana zijn niet bang om enigszins excentriek en in het centrum van de belangstelling te staan. Ze weerspiegelen de Italiaanse natuur – spontaan, hartstochtelijk, zelfverzekerd en enigszins mysterieus.

De talentvolle ontwerpers Domenico Dolce en Stefano Gabbana hebben van hun achternamen een handelsmerk gemaakt en brachten een van de meest bijzondere modelijnen met een unieke stijl en onweerstaanbare swing op de markt. Dolce&Gabbana representeren een authentieke en onconventionele luxe. Deze sterke identiteit ontwikkelde zich decennia lang en werd vanaf de oprichting in 1985 steeds verfijnder. De bijzondere creativiteit van de oprichters vond uitdrukking in het merk en in de gehele merkstrategie en maakte dat het zijn huidige sterke positie kon verkrijgen.