Dolce & Gabbana The One Gentleman

Deodorant Stick voor Mannen 75 ml

Dolce & Gabbana The One Gentleman Deodorant Stick voor Mannen 75 ml
Dolce & Gabbana The One Gentleman Deodorant Stick voor Mannen 75 ml
Dolce & Gabbana The One Gentleman Deodorant Stick voor Mannen 75 ml
Deodorant Stick voor Mannen 75 ml

Code: DOG0094 | Dit artikel is momenteel niet beschikbaar

Breng mij op de hoogte

Als het product weer op voorraad is, zullen we je daarover informeren. Het is natuurlijk alleen aan jou of je van dit aanbod gebruik maakt.

Dolce & Gabbana The One Gentleman
Deodorant Stick voor Mannen 75 ml

Breng mij op de hoogte

Als het product weer op voorraad is, zullen we je daarover informeren. Het is natuurlijk alleen aan jou of je van dit aanbod gebruik maakt.

Beschrijving van het parfum Dolce & Gabbana The One Gentleman

De geparfumeerde deostick Dolce & Gabbana The One Gentleman zal perfect de geur uit dezelfde serie aanvullen. De vaste deodorant voorkomt effectief onaangenaam transpireren, verzorgt de gevoelige huid van de oksels en laat hem voor lange uren geurend achter.

Samenstelling

Basisnoten
Patchuli, Vanille
Hartnoten
Kardemom, Lavendel, Tuinkers
Topnoten
Peper

Over het merk Dolce & Gabbana

Dolce&Gabbana – in de wereld van de mode bestaan slechts enkele merken die zelfs bekend zijn bij degenen die zich niet bijzonder voor mode interesseren. Daartoe behoren ook Dolce&Gabbana, het bekende Italiaanse merk dat behalve kleding, tassen of schoenen ook een van de belangrijkste accessoires aanbiedt, namelijk parfums. De parfums van Dolce&Gabbana zijn niet bang om enigszins excentriek en in het centrum van de belangstelling te staan. Ze weerspiegelen de Italiaanse natuur – spontaan, hartstochtelijk, zelfverzekerd en enigszins mysterieus.

De talentvolle ontwerpers Domenico Dolce en Stefano Gabbana hebben van hun achternamen een handelsmerk gemaakt en brachten een van de meest bijzondere modelijnen met een unieke stijl en onweerstaanbare swing op de markt. Dolce&Gabbana representeren een authentieke en onconventionele luxe. Deze sterke identiteit ontwikkelde zich decennia lang en werd vanaf de oprichting in 1985 steeds verfijnder. De bijzondere creativiteit van de oprichters vond uitdrukking in het merk en in de gehele merkstrategie en maakte dat het zijn huidige sterke positie kon verkrijgen.