Dolce & GabbanaThe One for Men deodorant stick voor Mannen

Dolce & Gabbana The One for Men deodorant stick voor Mannen
Dolce & Gabbana The One for Men deodorant stick voor Mannen
70 gr

Dit artikel is momenteel niet beschikbaar | Code: DOG0105

Combineer je geur tot een harmonieus geheel. De deodorant Dolce & Gabbana The One for Men The One for Men geeft hetzelfde aroma vrij als de geur uit jouw flacon en vormt er zo een volmaakt duo mee.

Kenmerken:

  • beschermt effectief tegen transpiratie
  • beschermt tegen vervelende geur
  • vult de geur uit dezelfde reeks aan
  • is samen met de geur een perfect geschenk

Hoe te gebruiken:
Je kunt het op elk moment van de dag herhalen. Breng aan op een schone en droge huid onder de armen.

Volledige samenstelling

BUTYLENE GLYCOL, PROPYLENE GLYCOL, ALCOHOL DENAT., AQUA, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, PARFUM, OCTYLDODECANOL, SODIUM HYDROXIDE, FARNESOL, LINALOOL, LIMONENE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CITRONELLOL, CITRAL, GERANIOL. De fabrikant is verantwoordelijk voor de samenstelling van het product. Vanwege mogelijke wijzigingen raden we aan om de samenstelling van het product rechtstreeks op de verpakking te controleren.
Volledige tekst

Samenstelling

Verpakkingssoort
deodorant stick

Dolce&Gabbana – in de wereld van de mode bestaan slechts enkele merken die zelfs bekend zijn bij degenen die zich niet bijzonder voor mode interesseren. Daartoe behoren ook Dolce&Gabbana, het bekende Italiaanse merk dat behalve kleding, tassen of schoenen ook een van de belangrijkste accessoires aanbiedt, namelijk parfums. De parfums van Dolce&Gabbana zijn niet bang om enigszins excentriek en in het centrum van de belangstelling te staan. Ze weerspiegelen de Italiaanse natuur – spontaan, hartstochtelijk, zelfverzekerd en enigszins mysterieus.

De talentvolle ontwerpers Domenico Dolce en Stefano Gabbana hebben van hun achternamen een handelsmerk gemaakt en brachten een van de meest bijzondere modelijnen met een unieke stijl en onweerstaanbare swing op de markt. Dolce&Gabbana representeren een authentieke en onconventionele luxe. Deze sterke identiteit ontwikkelde zich decennia lang en werd vanaf de oprichting in 1985 steeds verfijnder. De bijzondere creativiteit van de oprichters vond uitdrukking in het merk en in de gehele merkstrategie en maakte dat het zijn huidige sterke positie kon verkrijgen.