Dolce & GabbanaPour Homme Intenso Eau de Parfum voor Mannen

2×
Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso Eau de Parfum voor Mannen
Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso Eau de Parfum voor Mannen
Actie
Aanbevolen detailhandelsprijs
124,00

Je bespaart 26%
200 ml
90,60

Op voorraad | Code: DOG2129
1
PostNL
maandag 6-12-2021
Afhaallocaties
zaterdag 4-12-2021
UPS Air Mail
vrijdag 3-12-2021

Eau de parfum Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso is gemaakt voor alle mannen die trouw aan tradities zijn en die tegelijk midden in het leven staan. Het is een interpretatie van de kracht van emoties en mannelijk instinct in zijn vrije expressie.

  • een aantrekkelijke geur
  • aangevuld met parfumaccessoires in deze geur
  • traditionele flacon in een elegante kleur

Samenstelling van de geur
De eerste indruk van de geur creëert briljante watertonen samen met basilicum, goudsbloem en geranium voor een heerlijke frisheid. Vervolgens komt lavendel gevolgd door de geur van zemelen, vergezeld van houtachtige tonen. De combinatie van bloemen, balsamico en honing samen met het moepel-akkoord creëert in de geur een indrukwekkend contrast die de geurcombinatie in perfecte harmonie brengt.

Het verhaal van de geur
Deze geur is uniek door het moepel-akkoord dat voor het eerst in deze geur werd gebruikt en is verkregen van bomen die in Zuid-Afrika groeien. De geur is sensueel tot licht dierlijk en is een moderne interpretatie van het tabakseffect.

De verbinding van Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso met de iconische Dolce & Gabbana Pour Homme is duidelijk vanwege de vorm van de flacon die ongewijzigd is gebleven. De unieke eigenschappen van deze fles worden weerspiegeld in een elegante tabakbruine lak die perfect past bij de koperkleur van het Dolce & Gabbana-logo.

Volledige samenstelling

ALCOHOL DENAT., PARFUM (FRAGRANCE), AQUA (WATER), LINALOOL, LIMONENE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, DIETHYLAMINO HYDROXYBENZOYL HEXYL BENZOATE, BHT, COUMARIN, GERANIOL, CITRAL, HYDROXYCITRONELLAL, CITRONELLOL, CI 60730 (EXT. VIOLET 2), CI 17200 (RED 33), CI 42090 (BLUE 1), CI 19140 (YELLOW 5) . De fabrikant is verantwoordelijk voor de samenstelling van het product. Vanwege mogelijke wijzigingen raden we aan om de samenstelling van het product rechtstreeks op de verpakking te controleren.
Volledige tekst

Samenstelling

Topnoten - Zijn de geuren die in de eerste minuten na het opbrengen dominant zijn. De eerste indruk die je na enkele minuten anper ruikt.
Topnoten
Goudsbloem , Geranium , Water noten , Basillicum
Hartnoten - Zijn de geuren die opkomen nadat de topnoten grotendeels verdwenen zijn, zo'n tien minuten na het opbrengen. Vrijwel alle bloemengeuren zijn hartnoten. Het hart is misschien wel het belangrijkste deel van het parfum en houdt gemiddeld zo'n twee tot drie uur aan.
Hartnoten
Hout Noten , Salie , Zemelen , Lavendel , Cipres
Basisnoten - Zijn de geuren die als laatste overblijven, nadat de hartnoten grotendeels vervluchtigd zijn. Dit is meestal twee à drie uren na het opbrengen van het parfum. Basisnoten kunnen vele uren of gehele dag geur af blijven geven.
Basisnoten
Sandelhout , Muskus , moepelakkoord, Labdanum , Amber
Geursoort
aromatisch, houtachtig

Dolce&Gabbana – in de wereld van de mode bestaan slechts enkele merken die zelfs bekend zijn bij degenen die zich niet bijzonder voor mode interesseren. Daartoe behoren ook Dolce&Gabbana, het bekende Italiaanse merk dat behalve kleding, tassen of schoenen ook een van de belangrijkste accessoires aanbiedt, namelijk parfums. De parfums van Dolce&Gabbana zijn niet bang om enigszins excentriek en in het centrum van de belangstelling te staan. Ze weerspiegelen de Italiaanse natuur – spontaan, hartstochtelijk, zelfverzekerd en enigszins mysterieus.

De talentvolle ontwerpers Domenico Dolce en Stefano Gabbana hebben van hun achternamen een handelsmerk gemaakt en brachten een van de meest bijzondere modelijnen met een unieke stijl en onweerstaanbare swing op de markt. Dolce&Gabbana representeren een authentieke en onconventionele luxe. Deze sterke identiteit ontwikkelde zich decennia lang en werd vanaf de oprichting in 1985 steeds verfijnder. De bijzondere creativiteit van de oprichters vond uitdrukking in het merk en in de gehele merkstrategie en maakte dat het zijn huidige sterke positie kon verkrijgen.