Dolce & Gabbana Light Blue Sunset in Salina

Eau de Toilette voor Vrouwen 100 ml

Dolce & Gabbana Light Blue Sunset in Salina Eau de Toilette voor Vrouwen  100 ml
Dolce & Gabbana Light Blue Sunset in Salina Eau de Toilette voor Vrouwen  100 ml
Dolce & Gabbana Light Blue Sunset in Salina Eau de Toilette voor Vrouwen  100 ml
100 ml
55,50

Code: DOG2132 | Meer dan 20 st. in voorraad
st
GLS
vrijdag 21-9-2018
Dolce & Gabbana Light Blue Sunset in Salina
100 ml | 55,50

Beschrijving van het parfum Dolce & Gabbana Light Blue Sunset in Salina

Dolce & Gabbana Light Blue Sunset in Salina Eau de Toilette is een eerbetoon aan natuurlijke schoonheid, vrouwelijkheid en elegantie. Het accentueert perfect je natuurlijke charme en ontspannen verfijning.

  • bloemige geur
  • voor de romantische vrouw
  • om dagelijks te dragen, vooral bij warm weer

Samenstelling

Basisnoten
Amber, Ceder, Muskus
Hartnoten
Freesia, Jasmijn, Sinaasappelboom bloesem
Topnoten
Viooltjesblad, Wijnstok
Geursoort
bloemig, water noten

Over het merk Dolce & Gabbana

Dolce&Gabbana – in de wereld van de mode bestaan slechts enkele merken die zelfs bekend zijn bij degenen die zich niet bijzonder voor mode interesseren. Daartoe behoren ook Dolce&Gabbana, het bekende Italiaanse merk dat behalve kleding, tassen of schoenen ook een van de belangrijkste accessoires aanbiedt, namelijk parfums. De parfums van Dolce&Gabbana zijn niet bang om enigszins excentriek en in het centrum van de belangstelling te staan. Ze weerspiegelen de Italiaanse natuur – spontaan, hartstochtelijk, zelfverzekerd en enigszins mysterieus.

De talentvolle ontwerpers Domenico Dolce en Stefano Gabbana hebben van hun achternamen een handelsmerk gemaakt en brachten een van de meest bijzondere modelijnen met een unieke stijl en onweerstaanbare swing op de markt. Dolce&Gabbana representeren een authentieke en onconventionele luxe. Deze sterke identiteit ontwikkelde zich decennia lang en werd vanaf de oprichting in 1985 steeds verfijnder. De bijzondere creativiteit van de oprichters vond uitdrukking in het merk en in de gehele merkstrategie en maakte dat het zijn huidige sterke positie kon verkrijgen.

Menu