Dolce & Gabbana Light Blue Italian Zest, Eau de Toilette voor Mannen 75 ml | notino.nl

Dolce & Gabbana Light Blue Italian Zest

Eau de Toilette voor Mannen 75 ml

Dolce & Gabbana Light Blue Italian Zest Eau de Toilette voor Mannen 75 ml
Dolce & Gabbana Light Blue Italian Zest Eau de Toilette voor Mannen 75 ml
Dolce & Gabbana Light Blue Italian Zest Eau de Toilette voor Mannen 75 ml
Dolce & Gabbana Light Blue Italian Zest Eau de Toilette voor Mannen 75 ml
Dolce & Gabbana Light Blue Italian Zest Eau de Toilette voor Mannen 75 ml
Dolce & Gabbana Light Blue Italian Zest Eau de Toilette voor Mannen 75 ml
75 ml
65,50

Code: DOG05489 | Meer dan 5 st. in voorraad
st
GLS
dinsdag 21-8-2018

Beschrijving van het parfum Dolce & Gabbana Light Blue Italian Zest

Dolce & Gabbana Light Blue Italian Zest Eau de Toilette is een onweerstaanbare geur met een unieke geur die je de hele dag begeleid.

  • citrusgeur
  • voor de moderne zelfverzekerde man
  • vooral geschikt voor als het warm is

Samenstelling

Basisnoten
Eikenmos, Incense, Muskus
Hartnoten
Palissander Rozenhout, Rozemarijn, Sichuan Peper
Topnoten
Bergamot, Grapefruit, Mandarijn
Geursoort
aromatisch, citrus

Over het merk Dolce & Gabbana

Dolce&Gabbana – in de wereld van de mode bestaan slechts enkele merken die zelfs bekend zijn bij degenen die zich niet bijzonder voor mode interesseren. Daartoe behoren ook Dolce&Gabbana, het bekende Italiaanse merk dat behalve kleding, tassen of schoenen ook een van de belangrijkste accessoires aanbiedt, namelijk parfums. De parfums van Dolce&Gabbana zijn niet bang om enigszins excentriek en in het centrum van de belangstelling te staan. Ze weerspiegelen de Italiaanse natuur – spontaan, hartstochtelijk, zelfverzekerd en enigszins mysterieus.

De talentvolle ontwerpers Domenico Dolce en Stefano Gabbana hebben van hun achternamen een handelsmerk gemaakt en brachten een van de meest bijzondere modelijnen met een unieke stijl en onweerstaanbare swing op de markt. Dolce&Gabbana representeren een authentieke en onconventionele luxe. Deze sterke identiteit ontwikkelde zich decennia lang en werd vanaf de oprichting in 1985 steeds verfijnder. De bijzondere creativiteit van de oprichters vond uitdrukking in het merk en in de gehele merkstrategie en maakte dat het zijn huidige sterke positie kon verkrijgen.

Menu