Dolce & GabbanaLight Blue Eau de Toilette voor Vrouwen

7×
Dolce & Gabbana Light Blue Eau de Toilette voor Vrouwen
Dolce & Gabbana Light Blue Eau de Toilette voor Vrouwen
Aanbevolen detailhandelsprijs
105,00

Je bespaart 44%
100 ml
57,90

Op voorraad | Code: DOG0046
1
Je product laten graveren met een korte inscriptie en ontvang zo een uniek cadeau
PostNL
vrijdag 10-12-2021
Afhaallocaties
vrijdag 10-12-2021
UPS Air Mail
morgen al donderdag 9-12-2021

Laat je lichaam en geest overspoeld worden met verwarmende zonnestralen. Met de eau de toilette Dolce & Gabbana Light Blue waan je je al bij de eerste geurwaarneming op een Siciliaans strand vol heet zand onder je voeten en een verfrissende zeebries in je haar. Ook draagt hij ontegensprekelijk een belofte mee aan een spetterende zomernacht.

  • fruitige bloemengeur met houtakkoorden
  • voor de ongeremde vrouw die niet bang is van uitdagingen
  • vooral voor warme zomerdagen

Samenstelling van de geur
Eén van de hoofdingrediënten van deze eau de toilette is Siciliaanse ceder, die aanwezig is doorheen de hele geurcompositie. In de topnoten wordt hij aangevuld met sprankelende noten van appel en zachte campanula. In de hartnoten zit een boeket verborgen van losbandige jasmijn en zachte witte roos die opgewekt wordt door de frisheid van bamboe. Noten van het aromatische citroenhout vermengen zich in de basis met de dierlijke muskus en een sensueel amberakkoord.

Het verhaal van de geur
Dolce & Gabbana Light Blue slokt je op met zijn energie en sensualiteit. In deze levendige, aangenaam frisse en subtiele geur zit letterlijk de essentie van een zonnige zomerdag aan de Middellandse Zee verborgen. Ook in het binnenland krijg je zo het gevoel dat je een wandeling maakt op de dijk van een Zuid-Italiaanse kuststad. Samen met de mannelijke tegenhanger vertellen deze sprankelende eau de toilettes het verhaal van man en vrouw.

De eau de toilette Dolce & Gabbana Light Blue is meermaals in de prijzen gevallen. Tijdens de tentoonstelling in het Metropolitan Museum of Art in New York kreeg hij zelfs de titel van één van de meest baanbrekende geuren van de eeuw te zijn.

Volledige samenstelling

ALCOHOL, FRAGRANCE, WATER, LIMONENE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, DIETHYLAMINO HYDROXYBENZOYL HEXYL BENZOATE, CITRAL, CINNAMAL, LINALOOL, BHT De fabrikant is verantwoordelijk voor de samenstelling van het product. Vanwege mogelijke wijzigingen raden we aan om de samenstelling van het product rechtstreeks op de verpakking te controleren.
Volledige tekst

Samenstelling

Topnoten - Zijn de geuren die in de eerste minuten na het opbrengen dominant zijn. De eerste indruk die je na enkele minuten anper ruikt.
Topnoten
Blauwe Klokjesbloem , Ceder , Groene Appel
Hartnoten - Zijn de geuren die opkomen nadat de topnoten grotendeels verdwenen zijn, zo'n tien minuten na het opbrengen. Vrijwel alle bloemengeuren zijn hartnoten. Het hart is misschien wel het belangrijkste deel van het parfum en houdt gemiddeld zo'n twee tot drie uur aan.
Hartnoten
Jasmijn , Bamboe, Roos
Basisnoten - Zijn de geuren die als laatste overblijven, nadat de hartnoten grotendeels vervluchtigd zijn. Dit is meestal twee à drie uren na het opbrengen van het parfum. Basisnoten kunnen vele uren of gehele dag geur af blijven geven.
Basisnoten
sandarakhout, Muskus , Amber
Geursoort
fruitig, bloemig

Dolce&Gabbana – in de wereld van de mode bestaan slechts enkele merken die zelfs bekend zijn bij degenen die zich niet bijzonder voor mode interesseren. Daartoe behoren ook Dolce&Gabbana, het bekende Italiaanse merk dat behalve kleding, tassen of schoenen ook een van de belangrijkste accessoires aanbiedt, namelijk parfums. De parfums van Dolce&Gabbana zijn niet bang om enigszins excentriek en in het centrum van de belangstelling te staan. Ze weerspiegelen de Italiaanse natuur – spontaan, hartstochtelijk, zelfverzekerd en enigszins mysterieus.

De talentvolle ontwerpers Domenico Dolce en Stefano Gabbana hebben van hun achternamen een handelsmerk gemaakt en brachten een van de meest bijzondere modelijnen met een unieke stijl en onweerstaanbare swing op de markt. Dolce&Gabbana representeren een authentieke en onconventionele luxe. Deze sterke identiteit ontwikkelde zich decennia lang en werd vanaf de oprichting in 1985 steeds verfijnder. De bijzondere creativiteit van de oprichters vond uitdrukking in het merk en in de gehele merkstrategie en maakte dat het zijn huidige sterke positie kon verkrijgen.