Dolce & GabbanaK by Dolce & Gabbana Gift SetIII. voor Mannen

1×
Dolce & Gabbana K by Dolce & Gabbana Gift Set  III. voor Mannen
Dolce & Gabbana K by Dolce & Gabbana Gift Set  III. voor Mannen
Aanbevolen detailhandelsprijs
70,50

Je bespaart 19%
56,70

Black

Friday

45,36 met de code black
Voeg de code toe in het winkelmandje
Niet van toepassing op producten in actie en uitverkoop.

Black

Friday


Op voorraad | Code: DOG08661

Eau de Toilette 50 ml + Aftershave Balsem 50 ml

1
PostNL
woensdag 1-12-2021
Afhaallocaties
woensdag 1-12-2021
UPS Air Mail
dinsdag 30-11-2021

Ben je op zoek naar een ideaal geschenk voor je liefste wederhelft, broer of vader? De parfumset voor mannen Dolce & Gabbana K by Dolce & Gabbana doet gegarandeerd elke man plezier.

Kenmerken:

  • een geur geschonken in een set doet dubbel plezier
  • de geparfumeerde schoonheidsproducten verlengen de duurzaamheid van de geur
  • chique uitvoering
  • in geschenkverpakking

Inhoud van de set:

  • Eau de Toilette 50 ml
  • Aftershave Balsem 50 ml

Samenstelling

Geursoort
aromatisch, fruitig, houtachtig
Set variant
Gift Set

Dolce&Gabbana – in de wereld van de mode bestaan slechts enkele merken die zelfs bekend zijn bij degenen die zich niet bijzonder voor mode interesseren. Daartoe behoren ook Dolce&Gabbana, het bekende Italiaanse merk dat behalve kleding, tassen of schoenen ook een van de belangrijkste accessoires aanbiedt, namelijk parfums. De parfums van Dolce&Gabbana zijn niet bang om enigszins excentriek en in het centrum van de belangstelling te staan. Ze weerspiegelen de Italiaanse natuur – spontaan, hartstochtelijk, zelfverzekerd en enigszins mysterieus.

De talentvolle ontwerpers Domenico Dolce en Stefano Gabbana hebben van hun achternamen een handelsmerk gemaakt en brachten een van de meest bijzondere modelijnen met een unieke stijl en onweerstaanbare swing op de markt. Dolce&Gabbana representeren een authentieke en onconventionele luxe. Deze sterke identiteit ontwikkelde zich decennia lang en werd vanaf de oprichting in 1985 steeds verfijnder. De bijzondere creativiteit van de oprichters vond uitdrukking in het merk en in de gehele merkstrategie en maakte dat het zijn huidige sterke positie kon verkrijgen.