Chloé Roses de Chloé

Eau de Toilette voor Vrouwen 10 ml Roll-on

1×
Chloé Roses de Chloé Eau de Toilette voor Vrouwen  10 ml Roll-on
Chloé Roses de Chloé Eau de Toilette voor Vrouwen  10 ml Roll-on
Chloé Roses de Chloé Eau de Toilette voor Vrouwen  10 ml Roll-on
Chloé Roses de Chloé Eau de Toilette voor Vrouwen  10 ml Roll-on
10 ml
26,90

Code: CHL1404 | Meer dan 20 st. in voorraad
st
PostNL
dinsdag 28-5-2019
Chloé Roses de Chloé
10 ml | 26,90

Beschrijving van het parfum Chloé Roses de Chloé

Chloé Roses de Chloé Eau de Toilette omhult je met zijn elegante sluier en wordt een onmisbaar onderdeel van je persoonlijkheid.

  • bloemige geur
  • voor de romantische vrouw
  • voor dagelijks gebruik

Samenstelling

Topnoten
Bergamot, Citroen, Dragon, Lychee
Hartnoten
Appel, Ceder, Magnolia, Perzik, Rosa Damascena, Zwarte Aalbessen
Basisnoten
Amber, Hout Noten, Witte Muskus
Geursoort
bloemig

Over het merk Chloé

Vrijheid, lichtheid en vrouwelijkheid – die uitgangspunten zijn bij Chloé sinds de oprichting van het merk nog steeds van kracht. Het verhaal van Chloé begon in 1952 in Parijs. In dat jaar lanceerden Gabrielle Aghion en Jacques Lenoir een eigen modecollectie. Ze waren pioniers en lieten de strenge eisen van de haute couture varen, zodat ze hun klanten een comfortabele en begrijpelijke ready-to-wear-kledinglijn aan konden bieden.

In 1975 bracht het modehuis het eerste parfum uit: een geur die de romantische ziel van elke vrouw siert. Het merk Chloé concentreert zich als een van de weinige enkel en alleen op geuren voor vrouwen. In de wereld van Chloé heersen de vrouwen – zelfverzekerd, zorgeloos, romantisch en dromerig.

Door de lancering van het eau-de-toilette Chloé Chloé dat compromisloos vrouwelijkheid, tederheid en verleidelijkheid viert, verwierf het merk een onuitwisbare plaats in de geschiedenis van de parfumerie. De karakteristieke floraal-houtige geuren van Chloé zijn bij vrouwen over de hele wereld iconisch geworden.

Beoordeling Chloé Roses de Chloé

Nieuwe recensie toevoegen

5.0
1 beoordeling
1
flaconontwerp
uithoudingsvermogen van de geur
intensiteit
algemene indruk