De eau de parfum Chloé Love Story vertelt door middel van delicate bloemtonen een liefdesverhaal in een romantische nacht Parijs.
- een sensuele bloemengeur
- voor ongeremde, elegante vrouwen
- geschikt voor overdag en speciale gelegenheden
Samenstelling van de geur
De bloemenromance opent met frisse tonen van bergamot, citroen, grapefruit en neroli. Daarna wisselen ze af met een adembenemend hart vol tonen van rozen, oranjebloesem en jasmijn, die sappig fruit toevoegen. De geur is gebaseerd op warm ceder- en kasjmierhout, musk en patchouli, die de geurcompositie sensualiteit en diepte geven.
Het verhaal van de geur
De vorm van de eau de parfumflacon weerspiegelt de geest van Chloé – het geplooide glas en het fijne lintje in pasteltint vertegenwoordigen de pure vrouwelijkheid en elegantie die het merk beroemd maken. De bovenkant van de Love Story-flacon vertegenwoordigt een kasteel dat liefhebbers vastklikken op de beroemde Pont des Arts-brug in Parijs als teken van hun oneindige en eindeloze liefde.
Samenstelling
Topnoten | Neroli , Bergamot , Grapefruit , Peer , Citroen |
Hartnoten | Sinaasappelboom bloesem , Madagascar Jasmijn , Roos , Zwarte Aalbessen , Perzik |
Basisnoten | Muskus , Ceder , Patchuli , Kasjmier Hout |
Geursoort | bloemig |
Volledige samenstelling
ALCOHOL DENAT., FRAGRANCE, WATER, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, BENZYL SALICYLATE, HYDROXYCITRONELLAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, LINALOOL, LIMONENE, CITRONELLOL, OCTOCRYLENE, HEXYL CINNAMAL, GERANIOL, BENZYL BENZOATE, CITRAL, COUMARIN, BENZYL ALCOHOL, BHT, FD&C YELLOW NO. 5 (CI 19140), EXT. D&C VIOLET NO. 2 (CI 60730), FD&C YELLOW NO. 6 (CI 15985), FD&C RED NO. 4 (CI 14700).
- Buiten het bereik van kinderen houden.
- Ontvlambaar.
- Contact met de ogen vermijden.
Vrijheid, lichtheid en vrouwelijkheid – die uitgangspunten zijn bij Chloé sinds de oprichting van het merk nog steeds van kracht. Het verhaal van Chloé begon in 1952 in Parijs. In dat jaar lanceerden Gabrielle Aghion en Jacques Lenoir een eigen modecollectie. Ze waren pioniers en lieten de strenge eisen van de haute couture varen, zodat ze hun klanten een comfortabele en begrijpelijke ready-to-wear-kledinglijn aan konden bieden.
In 1975 bracht het modehuis het eerste parfum uit: een geur die de romantische ziel van elke vrouw siert. Het merk Chloé concentreert zich als een van de weinige enkel en alleen op geuren voor vrouwen. In de wereld van Chloé heersen de vrouwen – zelfverzekerd, zorgeloos, romantisch en dromerig.
Door de lancering van het eau-de-toilette Chloé Chloé dat compromisloos vrouwelijkheid, tederheid en verleidelijkheid viert, verwierf het merk een onuitwisbare plaats in de geschiedenis van de parfumerie. De karakteristieke floraal-houtige geuren van Chloé zijn bij vrouwen over de hele wereld iconisch geworden.