Burberry Brit Rhythm Intense for Himeau de toilette voor Mannen

Burberry Brit Rhythm Intense for  Him eau de toilette voor Mannen
Burberry Brit Rhythm Intense for  Him eau de toilette voor Mannen
Aanbevolen detailhandelsprijs
69,05

Je bespaart 61%
50 ml
26,90

Code: BUR1198 | Op voorraad
1
PostNL
donderdag 28-5-2020
UPS Air Mail
morgen al woensdag 27-5-2020

Beschrijving van het parfum Burberry Brit Rhythm Intense for Him
Samenstelling

Burberry Brit Rhythm Intense for Him Eau de Toilette is een uitgesproken mannelijke geur waarmee je op elk moment van de dag vol zelfvertrouwen zal zijn.

  • kruidige houtachtige geur
  • voor de moderne zelfverzekerde man
  • vooral geschikt voor als het koud is

Samenstelling

Topnoten - Zijn de geuren die in de eerste minuten na het opbrengen dominant zijn. De eerste indruk die je na enkele minuten anper ruikt.
Topnoten
Artemisia, Salie , Peper , Bergamot , Vijg , Komijn , Framboos
Hartnoten - Zijn de geuren die opkomen nadat de topnoten grotendeels verdwenen zijn, zo'n tien minuten na het opbrengen. Vrijwel alle bloemengeuren zijn hartnoten. Het hart is misschien wel het belangrijkste deel van het parfum en houdt gemiddeld zo'n twee tot drie uur aan.
Hartnoten
Lavendel , Patchuli , Basillicum , Munt , Amber
Basisnoten - Zijn de geuren die als laatste overblijven, nadat de hartnoten grotendeels vervluchtigd zijn. Dit is meestal twee à drie uren na het opbrengen van het parfum. Basisnoten kunnen vele uren of gehele dag geur af blijven geven.
Basisnoten
Cumarine, Leer, Vanille , Guaiac Hout , Kasjmier Hout , Tonkaboon , Sandelhout
Geursoort
leder

Over het merk Burberry

Burberry werd in 1856 gesticht, toen Thomas Burberry op zijn 21e levensjaar een kleine modezaak opende in Hampshire in Engeland. Burberry is een van de weinige Britse modemerken – en juist daarom bijzonder waardevol. In de jaren '50 van de vorige eeuw werd het zeer veelzijdig merk Burberry – met het typische wapen van de op een paard galopperende ridder – de hofleverancier van Hare Majesteit Koningin Elizabeth II. In 1989 koos ook Charles, Prins van Wales, dit merk op basis van goede ervaringen. Kun je een serieuzere en effectievere manier van reclame voor de mogelijkheden en kwaliteiten voor een merk bedenken?

Review Burberry Brit Rhythm Intense for Him