Wie is Hugo en waarom hij de Boss is

kdo je hugo a proc boss

De oorspronkelijke fabriek van uniformen, die na de Eerste Wereldoorlog werd opgericht door Hugo Boss, ontwikkelde zich pas na 1945 tot een modemerk in de ware zin van het woord. En dat onder leiding van Eugen Hola, een neef van Hugo Boss. Het merk begon toen kwaliteitspakken te fabriceren. De kunst om kwaliteitskleding voor mannen te vervaardigen werd generatie na generatie geperfectioneerd, totdat het merk in 1977 internationaal beschermd werd en kon uitgroeien tot internationaal toonaangevend modemerk. Het bedrijf Hugo Boss heeft nog steeds het hoofdkantoor in Metzingen bij Stuttgart en werkt in het kader van de lijn Boss Green samen met topsporters als tennissers, golfers en zelfs Formule 1-racers.

De mooiste geuren, ontworpen door Hugo Boss

Hugo Boss lanceerde zijn eerste parfum met de naam „Boss Number One for men“ in 1985. Sindsdien heeft het merk een portfolio van meer dan 83 geuren voor mannen en vrouwen, met inbegrip van "Hugo Woman", "Boss Femme", "Boss Nuit", "Hugo Energize", "Boss Orange", "Hugo The Collection", " Boss Jour", "Boss in Motion", "Hugo XX en XY" en nog veel meer.

kdo je hugo a proc boss produkty

Vooral de tijdloze geuren als zoals "Boss Bottled", worden via campagnes met sterke, succesvolle en galante mannen verbonden, zoals Gerard Butler, Chris Hemsworth en Ryan Reynolds, voorbeelden voor mannen van nu. De ambassadeurs van "Boss Bottled" propageren voornamelijk dat daden belangrijker zijn dan woorden. Dat de held van nu altijd zijn woord houdt en dat zijn motto oprechtheid en integriteit is, omdat succes zonder integriteit niets betekent. Hij vindt vooral dat wat een man beter maakt, geen rijkdom is. Maar het gaat alleen om zijn gedrag met betrekking tot de omgeving, waarbij winst niet zijn doel is. Het merk doet een beroep op de gedachte dat we leven om dingen te bereiken, maar dat we ons leven pas zinvol maken met wat we geven.

Belangrijk voor de campagne "Boss Bottled" is ook om meer te willen en dat te bereiken door hard te werken en doelbewust te zijn. Kortom, om een moderne held te zijn. En dat is precies wat Hugo Boss in essentie betekent. Niet alleen dat het merk kwaliteitspakken vervaardigt met oog voor detail. En dat in de advertenties sterke, succesvolle en perfect geklede mannen figureren. Iconen, helden, minnaars. Maar vooral dat het een belangrijke boodschap voor de wereld heeft: Het doel is niet om succes te krijgen, maar om zelf een succes te zijn. En met dit idee werd ook de heerlijke geur "Boss Bottled" geboren, die later door zijn populariteit enkele varianten kreeg.

kdo je hugo a proc boss produkty

"Boss Bottled" is al vanaf de lancering ervan in 1998 als elegante geur voor mannen net zo populair. De topnoten zijn pruim, appel, citrus en fris bergamot. Extracten van verwarmende kruidnagel, kaneel en anjer verlenen de geur sexappeal. Ceder en sandelhout, gecombineerd met vanille, vetiver en de minder traditionele olijfboom vormen een stevige basis voor deze geur die werkelijk een indrukwekkend uithoudingsvermogen bezit. Overigens verwachten we van Hugo Boss niets minder dan pure kwaliteit. Deze geur onderstreept perfect de unieke persoonlijkheid van elke man.

Het verhaal van de geur "The Scent" is wat pikanter. In de campagnes wordt de man in een goed pak en met degelijke principes uit de spots voor "Boss Bottled" verlaten en in de plaats daarvan wordt getoond wat zich onder diens huid speelt. De beelden bevatten een tweetal in een luxe huiselijke omgeving en tonen hun verlangens en intimiteit. Hugo Boss met het eau de parfum "The Scent" gaat uit van het feit dat een geur een van de zinnelijkste sensaties is. En dat woorden vaak niet eens nodig zijn om een man indruk te laten maken.

hugo boss thescent

En zo is „The scent intense for him“ de ideale samenstelling voor de sensuele en stijlvolle man. Stijl onthult immers wie we zijn en wat we uitdrukken. En geur is het element dat de totaalindruk vormt. Een geur als "The Scent" kan sexappeal, kracht en moed geven. De verwarmende combinatie van kardemom en niet al te scherpe gember gaat over in het zeldzame Maninka en lavendel. De geurcompositie is verankerd in een sensuele cocktail van leer, hout en zoete vanille.

Het parfum voor mannen vult prachtig de geur voor vrouwen „The scent intense for her aan.Deze verleidelijke floraal-fruitige geur is verpakt in een schitterend rozegouden flacon. Het heeft een eenvoudige samenstelling van fresia, perzik, cacao en osmanthus, en is inderdaad zeer subtiel.

Hugo Boss daagt met zijn geuren mannen uit erachter te komen wie ze werkelijk zijn en om het besluit te nemen om dat te tonen. En misschien hebben mannen van nu deze onverwoestbaar en niet aflatende steun van één van de meest iconische merken in de wereld van vandaag inderdaad nodig. En daarom is Hugo voor ons echt de Boss.