Topnoten Topnoten - Zijn de geuren die in de eerste minuten na het opbrengen dominant zijn. De eerste indruk die je na enkele minuten anper ruikt. | Zwarte Aalbessen , Bergamot , Roos |
Hartnoten Hartnoten - Zijn de geuren die opkomen nadat de topnoten grotendeels verdwenen zijn, zo'n tien minuten na het opbrengen. Vrijwel alle bloemengeuren zijn hartnoten. Het hart is misschien wel het belangrijkste deel van het parfum en houdt gemiddeld zo'n twee tot drie uur aan. | Roos , Jasmijn |
Basisnoten Basisnoten - Zijn de geuren die als laatste overblijven, nadat de hartnoten grotendeels vervluchtigd zijn. Dit is meestal twee à drie uren na het opbrengen van het parfum. Basisnoten kunnen vele uren of gehele dag geur af blijven geven. | Ceder , Patchuli |
Geursoort | fruitig, bloemig |
Als je zin hebt om ja te zeggen... en dat ook gewoon doet! De eau de parfum Giorgio Armani Sì Passione prikkelt je zintuigen zoals wanneer je een moedige beslissing gaat nemen. In elk van jullie schuilt een zelfzekere vrouw die niet kan weerstaan aan deze intense, gedurfde geur die geen compromissen sluit.
- fruitig-bloemige geur
- geschikt voor de zelfzekere, onafhankelijke vrouw
- voor dagelijks gebruik, op kantoor en ‘s avonds
Samenstelling van de geur
De geur opent met de nectar van cassis in samenspel met sprankelende peer. De verfijnde combinatie van verwarmende vanille, de fijne bloemen van roos en jasmijn en de ongebruikelijke heliotroop creëert een sensuele, fruitig-bloemige geur die het contrast belichaamt tussen de vrouwelijke kracht en gevoeligheid. Het hart van de geur gaat uit naar verwarmend cederhout en houtachtig Orcanox™, die de geur karakter en volwassenheid geeft.
Het verhaal van de geur
De geur Armani Sì Passione in een felrode flacon geeft een nieuwe dimensie aan de eigenheid van de cultgeur Armani Sì. Giorgio Armani zelf verklaarde over deze geur dat het gaat om een onweerstaanbare combinatie van elegantie, kracht en onafhankelijkheid.
Het product kan een andere verpakking hebben dan op de afbeelding als de fabrikant de verpakking een nieuwe look heeft gegeven.