Amouage GoldEau de Parfum voor Vrouwen

3×
Amouage Gold Eau de Parfum voor Vrouwen
Amouage Gold Eau de Parfum voor Vrouwen
Gratis verzending
320,00

Je bespaart 50%
100 ml
159,00

Code: AMU0144 | Op voorraad
1

Er zijn producten toegevoegd aan je winkelmandje

Amouage Gold Eau de Parfum voor Vrouwen
| 1 st | 159,00
PostNL
woensdag 18-9-2019
UPS Air Mail
morgen al dinsdag 17-9-2019

Beschrijving van het parfum Amouage Gold

  • oriëntaalse geur
  • voor de sensuele vrouw
  • geschikt om ‘s avonds te dragen, maar ook bij speciale gelegenheden

Samenstelling

Topnoten
Lelietje van Dalen , Roos , Wierook
Hartnoten
Iriswortel, Jasmijn , Mirre
Basisnoten
Amber , Ceder , Civet , Muskus , Sandelhout
Geursoort
aldehyde, bloemig

Over het merk Amouage

De luxueuze geuren van Amouage zijn uniek en elegant. Het onafhankelijke merk van deze luxueuze nicheparfums is nu gevestigd in Londen, maar de wortels liggen in het Midden-Oosten.

Amouage is geïnspireerd op het rijke en gevarieerde erfgoed van de plaats van herkomst – het Sultanaat van Oman. Het merk is in 1983 gesticht door Zijne Hoogheid Sayyid Hamad bin Hamoud Al Busaid, lid van de Omaanse koninklijke familie, op basis van zijn beslissing om de roem van de Arabische geuren te doen herleven. De filosofie achter het merk is om parfums met een werkelijk artistieke waarde te creëren. Amouage selecteert uitsluitend exotische ingrediënten van de beste kwaliteit, waaronder zilveren wierook uit Oman, de unieke Omaanse roos en mirre.

De nicheparfums van Amouage zijn gecomponeerd in het Zuid-Franse Grasse, dat wordt beschouwd als de wereldhoofdstad van de parfums en wat de garantie is voor toepassing van de hoogste standaarden. Vervolgens gaan de geuren naar de productie in Oman, waar ongeveer twee maanden lang de maceratie van ingrediënten plaatsvindt. Uiteindelijk ondergaan alle parfums van Amouage een uiterst strenge kwaliteitscontrole en worden vrijwel uitsluitend met de hand verpakt.

Review Amouage Gold

Nieuwe recensie toevoegen

5.0
3
flaconontwerp
uithoudingsvermogen van de geur
intensiteit
algemene indruk