Acqua di Parma Italian Resort, Anti-Rimpel Oogcrème met Plantaardige Extracten | notino.nl

Acqua di Parma Italian Resort

Anti-Rimpel Oogcrème met Plantaardige Extracten

Acqua di Parma Italian Resort Anti-Rimpel Oogcrème met Plantaardige Extracten
Acqua di Parma Italian Resort Anti-Rimpel Oogcrème met Plantaardige Extracten
Acqua di Parma Italian Resort Anti-Rimpel Oogcrème met Plantaardige Extracten
Acqua di Parma Italian Resort Anti-Rimpel Oogcrème met Plantaardige Extracten
Acqua di Parma Italian Resort Anti-Rimpel Oogcrème met Plantaardige Extracten
Acqua di Parma Italian Resort Anti-Rimpel Oogcrème met Plantaardige Extracten
Acqua di Parma Italian Resort Anti-Rimpel Oogcrème met Plantaardige Extracten
Acqua di Parma Italian Resort Anti-Rimpel Oogcrème met Plantaardige Extracten
Acqua di Parma Italian Resort Anti-Rimpel Oogcrème met Plantaardige Extracten
Acqua di Parma Italian Resort Anti-Rimpel Oogcrème met Plantaardige Extracten
15 ml
64,90

Code: ADP0709 | Meer dan 5 st. in voorraad
st
GLS
dinsdag 21-8-2018

Beschrijving van de cosmetica Acqua di Parma Italian Resort

De oogverzorging Acqua di Parma Italian Resort verzorgt de huid rond de ogen en geeft hem de nodige voeding en hydratatie.

Kenmerken:

  • verfrist en verzacht de omgeving van de ogen
  • maakt lijnen en fijne rimpels glad
  • effent de toon van de huid en laat ze prachtig stralen
  • geeft de omgeving van de ogen een jeugdig uiterlijk

Hoe te gebruiken:
Breng 's ochtends en/of 's avonds het preparaat aan rond de contouren van de ogen door licht te kloppen totdat het volledig is geabsorbeerd.

Kenmerken

Huidtype
voor alle huidtypes
Leeftijd
rimpels
Volgens huidproblemen
lijntjes & rimpels, voeding & dehydratatie

Over het merk Acqua di Parma

Het merk Acqua di Parma werd opgericht in 1916 in het hart van de historische Italiaanse stad Parma, die op dat moment het centrum van de aristocratische cultuur met Giuseppe Verdi en Stendhal was. Hier, in een kleine manufactuur van parfums, creëerde een deskundige meester met een onverwacht modern gevoel een eau de cologne dat sterk afweek van de toen in zwang zijnde sterke en bijna agressieve geuren. De eau de cologne was dankzij deze verfijnde alchemie ogenblikkelijk een succes en werd de populairste geur in in de jaren dertig, veertig en vijftig.

In het begin van de jaren '60 vond er een kentering plaats, want de markt werd overspoeld met een verscheidenheid aan geuren van andere fabrikanten. De presentatie van Acqua di Parma was echter gebaseerd op een lange traditie en op het feit dat deze parfums alleen door echte kenners werden vervaardigd. Zo kon de productie en de ontwikkeling met succes worden voortgezet. Uiteindelijk ontwikkelde de eau de cologne van Acqua di Parma zich tot een cultaspect van een gesloten samenleving.

Menu