Acqua di Parma Collezione Barbiere, Revitaliserende Gezichtscrème | notino.nl

Acqua di Parma Collezione Barbiere

Revitaliserende Gezichtscrème

Acqua di Parma Collezione Barbiere Revitaliserende Gezichtscrème
Acqua di Parma Collezione Barbiere Revitaliserende Gezichtscrème
Acqua di Parma Collezione Barbiere Revitaliserende Gezichtscrème
Acqua di Parma Collezione Barbiere Revitaliserende Gezichtscrème
Acqua di Parma Collezione Barbiere Revitaliserende Gezichtscrème
Acqua di Parma Collezione Barbiere Revitaliserende Gezichtscrème
50 ml
EUR51,40

Code: ADP0829 | Meer dan 20 st. in voorraad
st
GLS
donderdag 23-8-2018

Beschrijving van de cosmetica Acqua di Parma Collezione Barbiere

De gezichtscrème CC-crème Acqua di Parma Collezione Barbiere geeft je gezicht elke dag precies die verzorging die het verdient.

Kenmerken:

  • hydrateert intensief
  • vermindert rimpels en voorkomt de vorming ervan
  • regenereert en vitaliseert

Kenmerken

Consistentie
crème
Huidtype
voor alle huidtypes
Leeftijd
rimpels
Volgens huidproblemen
hydratatie, lijntjes & rimpels, regeneratie & dichtheid, vitaliteit & verheldering, voeding & dehydratatie

Over het merk Acqua di Parma

Het merk Acqua di Parma werd opgericht in 1916 in het hart van de historische Italiaanse stad Parma, die op dat moment het centrum van de aristocratische cultuur met Giuseppe Verdi en Stendhal was. Hier, in een kleine manufactuur van parfums, creëerde een deskundige meester met een onverwacht modern gevoel een eau de cologne dat sterk afweek van de toen in zwang zijnde sterke en bijna agressieve geuren. De eau de cologne was dankzij deze verfijnde alchemie ogenblikkelijk een succes en werd de populairste geur in in de jaren dertig, veertig en vijftig.

In het begin van de jaren '60 vond er een kentering plaats, want de markt werd overspoeld met een verscheidenheid aan geuren van andere fabrikanten. De presentatie van Acqua di Parma was echter gebaseerd op een lange traditie en op het feit dat deze parfums alleen door echte kenners werden vervaardigd. Zo kon de productie en de ontwikkeling met succes worden voortgezet. Uiteindelijk ontwikkelde de eau de cologne van Acqua di Parma zich tot een cultaspect van een gesloten samenleving.

Menu