Acqua di Parma Blu Mediterraneo Mirto di Panarea

Bodylotion Unisex 200 ml

Acqua di Parma Blu Mediterraneo Mirto di Panarea Bodylotion  Unisex 200 ml
Acqua di Parma Blu Mediterraneo Mirto di Panarea Bodylotion  Unisex 200 ml
Acqua di Parma Blu Mediterraneo Mirto di Panarea Bodylotion  Unisex 200 ml
Acqua di Parma Blu Mediterraneo Mirto di Panarea Bodylotion  Unisex 200 ml
Acqua di Parma Blu Mediterraneo Mirto di Panarea Bodylotion  Unisex 200 ml
Acqua di Parma Blu Mediterraneo Mirto di Panarea Bodylotion  Unisex 200 ml
Acqua di Parma Blu Mediterraneo Mirto di Panarea Bodylotion  Unisex 200 ml
Acqua di Parma Blu Mediterraneo Mirto di Panarea Bodylotion  Unisex 200 ml
Bodylotion Unisex 200 ml

Code: ADP0610 | Dit artikel is momenteel niet beschikbaar

Breng mij op de hoogte

Als het product weer op voorraad is, zullen we je daarover informeren. Het is natuurlijk alleen aan jou of je van dit aanbod gebruik maakt.

Acqua di Parma Blu Mediterraneo Mirto di Panarea
Bodylotion Unisex 200 ml

Breng mij op de hoogte

Als het product weer op voorraad is, zullen we je daarover informeren. Het is natuurlijk alleen aan jou of je van dit aanbod gebruik maakt.

Beschrijving van het parfum Acqua di Parma Blu Mediterraneo Mirto di Panarea

De bodymilk Acqua di Parma Blu Mediterraneo Mirto di Panarea is een perfecte aanvulling op de geur van de gelijknamige reeks. De melk voedt effectief je huid en geeft hem de zo nodige hydratatie. Bij regelmatig gebruik zal je huid fluweelzacht en onweerstaanbaar soepel zijn.

Over het merk Acqua di Parma

Het merk Acqua di Parma werd opgericht in 1916 in het hart van de historische Italiaanse stad Parma, die op dat moment het centrum van de aristocratische cultuur met Giuseppe Verdi en Stendhal was. Hier, in een kleine manufactuur van parfums, creëerde een deskundige meester met een onverwacht modern gevoel een eau de cologne dat sterk afweek van de toen in zwang zijnde sterke en bijna agressieve geuren. De eau de cologne was dankzij deze verfijnde alchemie ogenblikkelijk een succes en werd de populairste geur in in de jaren dertig, veertig en vijftig.

In het begin van de jaren '60 vond er een kentering plaats, want de markt werd overspoeld met een verscheidenheid aan geuren van andere fabrikanten. De presentatie van Acqua di Parma was echter gebaseerd op een lange traditie en op het feit dat deze parfums alleen door echte kenners werden vervaardigd. Zo kon de productie en de ontwikkeling met succes worden voortgezet. Uiteindelijk ontwikkelde de eau de cologne van Acqua di Parma zich tot een cultaspect van een gesloten samenleving.