Acqua di Parma Nobile Acqua Nobile Rosa

Eau de Toilette voor Vrouwen 125 ml

Acqua di Parma Nobile Acqua Nobile Rosa Eau de Toilette voor Vrouwen  125 ml
Acqua di Parma Nobile Acqua Nobile Rosa Eau de Toilette voor Vrouwen  125 ml
Acqua di Parma Nobile Acqua Nobile Rosa Eau de Toilette voor Vrouwen  125 ml
Acqua di Parma Nobile Acqua Nobile Rosa Eau de Toilette voor Vrouwen  125 ml
Acqua di Parma Nobile Acqua Nobile Rosa Eau de Toilette voor Vrouwen  125 ml
Acqua di Parma Nobile Acqua Nobile Rosa Eau de Toilette voor Vrouwen  125 ml
Acqua di Parma Nobile Acqua Nobile Rosa Eau de Toilette voor Vrouwen  125 ml
Acqua di Parma Nobile Acqua Nobile Rosa Eau de Toilette voor Vrouwen  125 ml
Gratis verzending
125 ml
117,00

Code: ADP0808 | Meer dan 5 st. in voorraad
st
GLS
donderdag 22-11-2018
Acqua di Parma Nobile Acqua Nobile Rosa
125 ml | 117,00

Beschrijving van het parfum Acqua di Parma Nobile Acqua Nobile Rosa

Acqua di Parma Nobile Acqua Nobile Rosa Eau de Toilette is een uiting van optimisme en een gevoel van volkomen geluk. Waan jezelf in een geur die je de hele dag in een goed humeur zal brengen!

  • bloemige geur
  • citrusgeur
  • frisse geur
  • voor de optimistische vrouw
  • voor dagelijks gebruik

Samenstelling

Basisnoten
Ambergris, Muskus
Hartnoten
Cyclamen, Freesia, Roos, Zwarte Peper
Topnoten
Bergamot, Mandarijn-Sinaasappel Aroma, Zwarte Aalbessen
Geursoort
bloemig

Over het merk Acqua di Parma

Het merk Acqua di Parma werd opgericht in 1916 in het hart van de historische Italiaanse stad Parma, die op dat moment het centrum van de aristocratische cultuur met Giuseppe Verdi en Stendhal was. Hier, in een kleine manufactuur van parfums, creëerde een deskundige meester met een onverwacht modern gevoel een eau de cologne dat sterk afweek van de toen in zwang zijnde sterke en bijna agressieve geuren. De eau de cologne was dankzij deze verfijnde alchemie ogenblikkelijk een succes en werd de populairste geur in in de jaren dertig, veertig en vijftig.

In het begin van de jaren '60 vond er een kentering plaats, want de markt werd overspoeld met een verscheidenheid aan geuren van andere fabrikanten. De presentatie van Acqua di Parma was echter gebaseerd op een lange traditie en op het feit dat deze parfums alleen door echte kenners werden vervaardigd. Zo kon de productie en de ontwikkeling met succes worden voortgezet. Uiteindelijk ontwikkelde de eau de cologne van Acqua di Parma zich tot een cultaspect van een gesloten samenleving.